fredag 15 januari 2010

Slynans lustar

Slynan har skrivit följande på ett annat ställe.


Jag kan inte räkna alla de gånger jag har fått smyga undan idag för att få släppa lite på lusten.
Det verkar inte finnas någon gräns just nu.
Jag vill bara ha mer mer mer och mer.........

Jag hade för min kropps skull planerat att ta det varsamt med den nu i slutet på veckan för att kunna ta vara på den barnlediga tiden i helgen ordentligt. Men jag kan inte, jag får inte nog.

Vill att han ska ge mig smisk och det ska kännas ordentligt.
Funderar skarpt på att gå ut och binda mitt eget ris.
Vill dagen efter kunna titta på mina röda/randiga/blåa bak och le av välbehag.

Vill släppa kontrollen, bara ge mig hän.

Naglad, fastsatt, bojad och bunden.
Ett fast grepp i mitt hår och en hård stöt.

Nu är det dags igen....


Detta kan vi ju inte ta hur som helst utan vi inför självklart ett orgasmförbud. Detta gäller tom lördag kväll när Mr M ger tillåtelse.
Framtill lördag kväll när vi kommer hem är det trosförbud.

1 kommentar:

Tindra242 sa...

Vad intressant att lära sig mer om detta...
Jag har läst eran blogg ett tag nu hittade den via DS, den är otroligt bra och för mig som är ganska oinvigd i detta men nyfiken lär mig mycket genom att läsa den så Tack!