onsdag 13 januari 2010

Blev på bra humör.

Mr M är ju som bekant inne i en trötthets period.
Tycker att det mesta går emot o är jobbigt just nu.
Igår när jag gått o lagt mig kom Slynan in i sängen.
Hon tog fram oljeflaskan och sa smörj in mig då.
Hon hällde olja över sig och Mr M började smeka ut det.

Slynan for upp ur sängen och hämtade lacklakanet, nu skulle det bli kladdigt.
Mr M smekte Slynan o tvärtom.
Efter en stund sa Slynan hämta en dildo.
Mr M letade i mörkret men fann ingen lämplig.
Ta gummi dildon då hördes Slynan.
Sagt o gjort fram med den, den har lite storlek så Mr M misstänkte att hon skulle leka med den i fittan.
Plötsligt säger hon att jag ska lägga mig på rygg och hon grenslar mig.
Undertiden som hon rider mig lirkar hon in denna dildo i baken på sig.
Det är ju ett projekt då den är ganska grov.

Slynan vänder runt och lägger sig på rygg med brett särade o uppdragna ben.
Mr M börjar knulla och Slynan får efter en stund sin första orgasm.
Slutar knulla henne och börjar dra ut dildon ur henne.
Inte för fort utan lite lagom långsamt. När den väl är ute sätter jag kuken mot hålet o trycker försiktigt in den i hennes bak. Kuken går riktigt långt in och roten tar emot skinkorna på henne. Slynan själv smeker sin klitoris och medans Mr M knullar henne hårdare o hårdare så kommer hon både en o två gånger.

Mr M kommer ordentligt efter hennes orgasm.
Vi ligger kvar så en stund i väntan på att Mr M´s kuk ska slakna lite för att glida ur bättre. Under tiden som kuken är kvar i baken smeker Slynan sig till sin fjärde orgasm. Sedan iväg åt varsit håll för att tvätta av oss ordentligt. Ut med lacklakanet ur sängen för att försöka sova.

- Jag kan inte sova, jag är kåt.
Hör man Slynan säga efter en liten stund.
- Gör något åt det, onanera då.
- Orkar inte, men jag är så kåt.

Till slut tar hon av sig täcket igen.
Ligger där naken med brett särade och uppdragna ben smekandes sin fitta o klitoris.
Mr M kan inte låta bli utan runkar upp kuken igen.
Slynan häver på lite vattenbaserat glidmedel o smeker sig.
Mr M trycker in kuken i henne och börjar brutal knulla henne.
Med ett fast tag om hennes hals knullas hon medan hon smeker sig till orgasm 5 och 6.
Mr M kör som en kanin men glidmedlet har gjort att friktionen försvunnit lite.
Det är otroligt skönt men det där sista lilla som behövs finns inte.
Så vi faller gemensamt ihop för att vi inte orkar mera.
Somnar tillsammans i famnen på varandra.

Mr M har sina misstankar om att Slynan kommer vara ordentligt öm i dom nedre regionerna idag. Helt klart var det värt det.

1 kommentar:

Moneses sa...

Mysigt, trevligt att höra att ni hittat tillbaka. Hoppas det var en vändning!

Jag tror att energinivåerna har sviktat lite hos de flesta det senaste. Det är den tiden på året. Har lidit med er i ett par inlägg men inte känt att jag haft nåt att tillföra.

Kram på er!