måndag 29 mars 2010

Blå, grön, gul och lite randig....

Slynan kom nyss på här att hon ska kliva ner i en allmän badbassäng med en massa andra människor som jag känner inte riktigt är samma på samma nivå som mig. Ringde till husfrun och beklagade mig lite om hur jag skulle bära mig åt. Jag fick ett gott skratt tillbaka av den underbara människan.

Jag blir ju knappast mindre blå snarare mer svart. Dessutom älskar jag att betrakta mina fina märken i spegeln och tänka tillbaka på det som varit och njutningen i det.

Så jag antar att det blir till att leta fram ett par badshorts och en bikiniöverdel i stället för den minimala badräkten. För jag tror ingen är så blåst så det går på att jag studsat ner för trappan *Flinar*

Blå, grön, gul och lite randig... Så det kan bli.

Ps: Är medveten om att det ser värre ut än det känns för känsliga läsare.

Inga kommentarer: