fredag 2 april 2010

Hälsoundersökning

Igår hade Mr M en inbokad tid hos sjukvården.
Det var dags för en hälsoundersökning.
Sköterskan började med att säga åt mig att klä av mig.
Sagt o gjort har ju som sagt inga problem med den biten.
Fick stå där med armarna uppåt och hon började en undersökning.
Hon kollade i öron o kollade reflexer i ögonen mm.

Hon vandrade neråt o klämde o kände överallt.
Sköterskan var rejält frågvis o ställde dom mest underliga frågor om bla mitt sexliv.
Hon började kolla testiklar o kuk mm.
Frågade hur kuken fungerade om jag hade några potensproblem osv.
Hon tog olja i handen o körde upp ett finger för att känna på min prostata.
Genast började det att rycka ordentligt i kuken.

När hon skulle kolla funktionen på kuken började jag bli lite undrande.
Hon drog upp sin sköterskedress och visade en underbart vacker stjärt.
Hon backade intill och började jucka mig. Stående så skulle jag kolla magmusklerna och knipa med skinkorna samtidigt.
Fick iaf godkänt på det.

Det enda jag inte fick godkänt på var konditionen så det blir till att träna på Slynan framöver.
Måste ju säga att jag har en rejäl tur som har en Slyna som är sjukssköterska o kan kolla mig ordentligt. Hon ska få undersöka mig iaf en gång i månaden för att se om konditionen blivit bättre.

Inga kommentarer: