onsdag 31 mars 2010

Slynan fick mer pisk.

Slynan fick i måndags ett uppdrag.
Om du får mig att komma med munnen får du pisk.
Lyckas du inte med det får du sära på skinkorna och olja in stjärthålet och ta kuken i stjärten. Efter det kan du få pisk. När du utför det ska du ha bojor o halsband på dig och om du inte lyckas med munnen ska du ha gag på dig.

Slynan har aldrig arbetat så frenetiskt med sin mun för att få mig att komma. Hon hade ingen lust att få kuk i baken men ville väldigt gärna få pisk.
Efter mycket om o men fick hon mig att komma i munnen. Lite synd tycker jag för jag hade sett framemot att se henne sära på skinkorna för att olja in stjärten innan jag spände fast henne.

Hon fick pisk för att hon fick mig att komma.
Senast i helgen när vi diskuterade om sperma så sa hon att hon aldrig skulle svälja.
Så jag blev lite förvånad när hon helt enkelt svalde sperman rakt av.
Det fick hon helt klart ett pluspoäng för.
Slynan fick smaka på lite olika piskor men framförallt ridspöet som garanterat ven på hennes bak bortemot 170 rapp. Dom sista 50 var ordentligt hårda och det började svida på baken igår på dagen. Det har varit en fröjd att se att Slynan har haft svårt för att sitta.

Något som ska tilläggas är att Slynan inte hade bojor o halsband på sig som hon skulle.
Dessutom kan jag meddela att jag har inte fått någon filmsnutt med onani igår då Slynan var utanför huset. Det är ju ett uppdrag som hon har att genomföra. I måndags så onanerade hon framför mig så då klarar hon sig. Men det gjorde hon inte igår. Så idag blir det till att ha sin plugg från eftermiddagen o framåt. Ska nog ta och tvinga på henne kyskhetsbältet ikväll så vi får prova hur det sitter på henne. Har ju planer på att låta henne bära det snart.

Inga kommentarer: