lördag 3 april 2010

Lång fredag

Igår var Slynan en sväng på The Mansion och fördrev lite tid. Mr M hade sagt åt henne att ha med sig påskris när hon kom hem. Slynan hade letat febrilt efter vägen men inte hittat något så i panik bröt hon loss kvistar från syren häcken på tomten. Det fick väl duga. När hon kom in hade jag plockat fram det hon skulle ta på sig. Kort skinnkjol, skinnkorsett, bojor, halsband, högklackade skor och sin rostfria plugg.

Så i den klädseln sattes hon fast för att jag skulle kunna leka lite. Gick till frysen och tog fram is. Slynan o A lekte ju med det på Mr M så nu var det pay back time. Lekte med det på hennes bröstvårtor som för övrigt prydes av klämmor med hänglås som vikter. Den kalla isbiten fick henne att grimasera lite lätt. Lekte lite med isbiten på hennes svullna klitoris. Att Slynan var kåt var det ingen tvekan om då hon var rejält blöt.

Hade hon inte haft pluggen i baken skulle hon ha fått en isbit där precis som hon o A gjorde på Mr M. Men som sagt det kommer att ske vid tillfälle. Stoppade in en stor dildo i henne medans jag lekte med henne. Hon kunde ju gott få det lite skönt. Så när jag fått henne att komma fast hon satt fast med benen uppåt och en kuk i munnen så fick hon komma loss.

Slynan hade frivilligt frågat om vi inte kunde använda kroken idag.
Så hon fick själv föra in den i baken medans jag såg på.
Kroken kopplades ihop med halsbandet och repet fortsatte uppmot kroken i taket. Så där stod hon och kunde inte göra så mycket. Medans hon stod där så piskade jag henne med först ridspöet, sedan repet och sist hennes egen plockade ris. Som avslutning fick hon lite smisk.
Jag passade på att smeka hennes fitta o klitoris undertiden vilket får henne att utstå mera smärta. Det formeligen rann kåtsaft ur henne.

Passade på att smeka henne till en orgasm där hon stod fast satt.
Efter hennes orgasm fick hon komma loss.
Hon tog efter en stund ut kroken och satte sig i fåtöljen där det blev ett ordentligt o skönt knull. Når vi knullat färdigt så passade Slynan på att onanera lite grann typ en 20 orgasmer eller något. Kvinnor har lite fördel där med att dom kan komma flera gånger med kort intervall. Det tar ju lite längre tid för oss killar trotsallt.

En sak som är väldigt intressant är att den här veckan som varit har Slynan svalt sperma och hon har använt kroken. Det är två saker hon inte skulle göra. Svalt sperma har hon gjort förut och inte gillat men det är numera ok. Kroken hade hon inte provat men hennes reaktion när jag för över ett årsedan sa att jag ska ha en sådan var att den ska jag aldrig ha i mig. Nu har hon provat den och hon fann den tom behaglig. Så numera gillar hon 2 saker i baken den rostfria pluggen o kroken. Naturligtvis gillar hon ju Mr M i baken för det är ju bäst med naturlig vara som är där pga kärlek.

Nu ska vi göra oss i ordning för att åka på påskfest på The Mansion.

1 kommentar:

andersbac sa...

Trevligt att läsa om Slynans metamorfos. Personlig utveckling när den är som bäst! :^)