måndag 8 mars 2010

Framtiden

Den här veckan kommer att bli en händelse rik vecka om allt faller på plats. På fredag har tydligen Slynan tagit in hjälp som ska tukta Mr M för hans uppkäftighet. Slynan själv tänker mest sitta o titta på. Skräckblandad förtjusning känner man väl inför det.

På lördagen ska det lekas med ett annat pervo par.
Det är något vi båda ser framemot.
Slynan kan behöva en rejäl omgång för att hon har varit så foglig ett tag nu. Hon har gjort nästan allt jag sagt åt henne och det uppskattas. Så lördagen blir väl ett tack för det. Det kommer att planeras under veckan hur vi ska lägga upp det. Kan ju tillägga att Slynan börjar bli nervös men hon är näst intill redan kåt inför det som ska ske.

Det som känns riktigt bra är ju att både jag o Slynan är så väl förberedda mentalt på att ta hjälp av andra i våra lekar. Dom eller den som hjälper oss är bara ett redskap för våra lustar. Som tex det att Slynan tar in en kvinna som får göra jobbet på mig medans hon själv sitter i soffan o tittar på. Det handlar inte om något sexuellt för oss utan den biten sköter vi själva. Det blir en sexuell njutning av att se den andra parten men ändå inte sexuellt. Det är lite komplicerat. Men det är skillnad att ta in en 3:e part för att knulla mot vad det är att ha en som ett redskap. Ni som håller på vet precis vad jag menar.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Åhh,ser fram emot att få läsa om er lek med det andra pervoparet sen.
nu blev jag ruggigt nyfiken :)Satan va härligt.