lördag 13 mars 2010

Nu är det dags för Slynan

Mr M ligger lite efter. Fick inte riktigt tillfälle att skriva något igår kväll för då hade Slynan ordnat så jag skulle få mig en uppläxning.

Idag däremot är vi på väg till The Mansion där Slynan ska få en rejäl omgång. Hon har varit skräckslagen för detta hela veckan och det kan hon gott vara. Har ju mina planer och dom ska genomdrivas.

Slynan får inte prata utan mitt tillstånd.
Slynan får inte se någon i ögonen när dom pratar efter att hon fått tillstånd.
Slynan ska niga när hon hälsar på någon.

Detta är saker som svider väldigt mycket för hennes ego.
Hon är väldigt verbal av sig så det är en sak som hon verkligen inte uppskattar.

Dessutom fick jag idag hem analkroken som jag har skrivit om väldigt länge. Så inom kort kommer den att användas. Dock inte idag då det finns helt andra planer för Slynan. Men jag kan upplysa om att det sk Knulltrollet som ska vara med idag med sin Mr Witty såg allmänt skräckslagen ut när hon fick se den. Det är en gemensam lek afton med dessa två som står på agendan. Vi får minsann se om dessa två ug:isar får något stöd av varandra eller om dom helt enkelt får plåga varandra medans vi dricker någon öl.

Närmare rapport återkommer jag med.

Inga kommentarer: