tisdag 9 mars 2010

Mr M är kåt och understimulerad

Mr M är något små kåt.
Fick ett break och passar på att kolla in här lite.
Jag måste offentligt erkänna att jag längtar tills fredagen.
Bara vetskapen att Slynan har planerat ihop något för att tukta mig får mig att njuta. Jag är väldigt förväntansfull samtidigt som man funderar på vad som kommer att ske. Jag har dock inga problem att överlämna mig i hennes händer. Det är något jag väldigt gärna gör då jag litar på henne till 200%. Hon vet mina gränser och hon låter ingen gå för långt.

Måste ju säga att jag sörjer för att Slynan inte var på topp igår för det är en väldig mental njutning att överlämna sig helt i hennes händer och låta henne styra o ställa med vad man ska göra osv. Måste ju faktiskt erkänna att det är riktigt behagligt att följa hennes order man behöver inte tänka utan det är bara att foga sig. Slynan njuter av att jag måste ta bilder o skicka till henne via MMS vilket jag inte har några problem med. Slynan brukar ju få skicka bilder till mig i vanliga fall. Dock saknade jag det att bli förnedrad eller uppbunden naken någonstans igår. Men jag har ju mina misstankar om att det kommer att ske inom kort iaf.

Slynan brukar ju gilla att se till att min kuk är bunden, sätta klädnypor i pungen, stjärtplugg osv. Jag själv njuter ju av att vara utlämnad åt henne och gärna uppfläkt så man får en riktig känsla av utsatthet.

Slynan hade önskemål härom dagen att vi skulle ha krokar i köksbordet så frågan är om inte jag skulle ta och ordna det senare idag. Det kan ju vara trevligt att sätta fast Slynan där eller om hon väljer att sätta fast mig där.

Inga kommentarer: