fredag 12 mars 2010

Gårdagen

Igår var det lite hektiskt och det hanns inte med att skriva något.

Som bekant var det ju torsdag och Slynans dag.
Mr M fick order på onsdags kvällen om att Slynan skulle få en tillagad frukost. Nästa uppgift var att jag skulle binda fast mig själv i vardagsrummet med ögonbindel o gag.

Så på torsdags morgonen gjorde jag iordning frukost åt henne.
När det sedan blev dags för att ställa sig naken var det bara förbereda lite.
Tog fram bojorna och 2 spridare. Så på det sättet så hölls mina ben i sär och armarna brett särade. Slynan lät mig stå där en stund under tiden som hon sysslade med annat. Efter en stund började hon med att sätta klämmor på mig. Hörde henne gå ut i köket och hörde ljudet av en tändare. Alltså var det stearin på väg. Mycket riktigt så började hon droppa stearin på ryggen. Tillslut hälde hon stearin på mig. Medans hon smekte pung o kuk. Det blev även en omgång med piskor innan hon släppte loss mina händer o tog ur gag. Ögonbindeln försvann den med.

Så med ett rejält tag om min nacke så tryckte hon ner mig så jag stod böjd och sa åt mig att runka tills jag kommer. Började runka och hon tog en hand bakifrån som hon greppade min pung med. Efter en stund kom jag i en rejäl orgasm och var ljudlig dessutom. Som Slynan såg det fick jag en belöning genom att få städa upp all sperma.

Kan säga att efteråt kändes det väldigt avslappnat i kroppen. Det var riktigt behövligt att få den formen av njutning. Idag har ju dessutom Slynan bjudit in en kvinna som ska hjälpa Slynan att tukta mig. Så vi får se vad som händer framåt kvällen. Med lite tur kanske Slynan tar lite bilder.

Inga kommentarer: