onsdag 10 mars 2010

Spänning

Det märks att både Mr M o Slynan laddar innför det som komma skall.
Det är väldigt lugnt här hemma o båda två går nog lite som på nålar. Så fort Mr M pratar i telefonen så misstänker Slynan att det handlar om planering inför helgen. Slynan är riktigt nervös över vad som kommer att ske. Allt ligger i händerna på Mr M. Så hon kan enbart stå till hands med hela sin kropp på alla sätt. Det kommer att ge henne njutning på både fysiskt o psykiska sätt. Tanken är väl att hon inte vill sitta ner dagen efter utan enbart bli påminnd om det som varit.

Håller ju redan på och kollar upp innför påsk verkar ju vara mycket trevligt folk som ska dyka upp då. Så vi ska nog helt klart försöka ta en tur dit då. Slynan kan behöva gå ut o plocka sitt eget ris som hon får pisk av när hon står i stupstocken, gärna bredvid någon annan. Så det ska vi nog organisera misstänker att det går att få fram någon som blir frivillt anmäld av sin respektive.

Lördagen kommer att gå åt till att packa ihop det som ska med.
Måste börja skriva en lista på vad jag ska ha så jag inte glömmer något. Vore ju riktigt tragiskt isåfall.

Nä nu tillbaka till vardagen en liten stund.

1 kommentar:

Mr_Witty sa...

Ja påskris och att någon som står brevid henne i stupstocken måste absolut ordnas :-)

Skulle Mr M mot all förmodan glömma något så har jag en full laddad väska som jag alltid har med mig...