måndag 15 mars 2010

Helgen....

Har ju fått i uppgift att skriva om helgen. Det har varit så mycket så jag har inte lyckats att samla ihop allt ännu. Men med tanke på Husfruns alla tips på bestraffningar så lär jag ju försöka i alla fall för annars blir det nog en tung vecka fram över *ler*

Fredagskvällen ägnades åt Mr:M. I god tid innan väninnan kom bands han fast på mage på köksbordet. Där fick han ligga och vänta med ögonbindel och hörlurar med radio. Han låg väl i nästan en timme innan ytterdörren öppnades.

Väninnan hade med sig en massa smått och gott. Piskor av massor av olika slag, klämmer och annat roligt. Så jag startade med en pisk provning. Han kved lite men jag blev överaskad av hur tålig han var "han som inte uppskattar smärta" Det är oxå svårt att tro på det när baken putar mer och mer mot taket. Efter lite luffarschack med rivmärken och stearin fick han komma loss. Lite problematiskt när alla klämmorna skulle bort, då tyckte jag faktiskt att han va lite gnällig.
Många goda skratt och råd blev det. Tyvärr kallnade han dock rätt snabbt och vi avrundade för att sedan avsluta när väninnan åkt hem.
Han fick ett halsband i läder. Han sattes fast spänt med ett hundkoppel i en krok i taket och sades till att runka. Varje gång han va på väg att komma så stoppades han för att börja om igen. När han till slut fick tillåtelse att avsluta så sprutade han ner både mig, golv, bord och viktiga papper. Min reaktion blev ett "HERRE JÄVLAR VAD DET GICK".Jag tycker ändå att det är bättre att Mr:M själv skriver om han reflektion på det hela för det är det som känns mest relavant anser jag.

Lördagen: Ja den har jag inte fått riktigt rätsida på ännu eftersom jag gått in för landning och håller på med det.
Det var en mycket lyckad kväll. Men den tänker jag skriva om i morgon när jag lyckats samla ihop alla intryck så det går att få ner i text på ett bra sätt.

Vill han straffa mig för det så får han väl göra det då ;-)

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid Mr:M och andas in hans doft och ligga tätt intill tills jag somnar.

// Slynan.

Inga kommentarer: