tisdag 16 mars 2010

Lite info

Sådär ja då kom det lite text från Slynan iaf.
Ska bli intressant att läsa om hennes lördag och själv ska jag skriva ihop en om fredagen. Det var en toppen helg på alla sätt o vis. En tuff landning för Slynan dock då det är mycket i övrigt just nu. Där är dock fördelen den att vi pratar mycket i förebyggande syfte. Om det skulle råka vara något finns det ju många i våran vänskapskrets med stor erfarenhet dessutom.

Något jag ser framemot är att äntligen få använda min analkrok som jag fick i lördags. Det ska bli mig ett sant nöje att se Slynan ha den i sig. Har ju en lite lätt läggning att utsätta min Slyna för olika saker.

Vad det gäller orgasm förbud så kan det ju råka bli så att hon får det iaf rätt som det är. Eller ett tal förbud för det vet jag ju att hon inte gillar. Eller det att hon ska onanera inför folk för det gillar ju jag att hon gör.

Inga kommentarer: