fredag 19 mars 2010

Snart dags igen

Igår ringde Mr Witty till Mr M och vi diskuterade lite planer.
Genast så fick jag onda ögat av Slynan när hon förstod vem jag pratade med. Vi planerar en liten sak ihop igen och det är något jag ser framemot. Kan garantera att Slynan ser framemot det med. Problemet är det att Slynan blir väldigt nervös eftersom hon har ett enormt kontroll behov. Därför gillar hon inte att inte veta allt. Något som dock är väldigt nyttigt för henne att släppa på.
Det har blivit mycket bättre och jag kan styra henne fullkomligt just nu.
Inte i det vardagliga livet för det har jag inget intresse av men i våra lekar. Lekarna kan ju trotsallt pågå under flera dagar.

Det är ju som vanligt väldigt viktigt att man diskuterar allt så man vet vad den ena eller andra gillar. Vi pratar nästan dagligen om sådana saker på något sätt.

Just nu så har vi en riktig energi för våra lekar och vi utvecklas grymt mycket. Det är mycket som provas och vi går på nya stigar. Det är en mycket angenäm resa och vi får ju som sagt tacka alla som är inblandade på något sätt. Att vi tar hjälp av folk som redskap just nu är en trevlig sak även om man kan råka ut för diverse saker. Det handlar ju om att testa gränser och se vad man gillar o inte gillar.

Inga kommentarer: