tisdag 6 juli 2010

Abstinens

Mr M börjar få en viss form av abstinens.
Det är sommarlov vilket jag inte gillar eftersom barnen är vakna längre än oss vuxna. Det skapar vissa praktiska problem. Tex kan vi inte ha sex när o var vi vill o vi kan inte piska o smiska. Detta leder till en form av abstinens.

Har lite pisk o smisk som Slynan ska ha för vissa saker osv.
Men att inte kunna ge det är ett problem.
Kan ju inte ta ledigt från jobbet bara för att piska på Slynan.
Frågan är ju iofs vad chefen skulle svara om jag frågade om jag fick ledigt för att åka hem för att piska min fru. Tror inte han skulle ta mig på allvar vilket vore synd eftersom jag ju skulle piska på henne.

Får göra ett försök ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm...ja, levnad och utlevnad går inte alltid hand i hand...och ibland känns det verkligen som om man är piskad att göra vissa saker för att må bra. :-)

frökenhelena sa...

Hoppas att ni får till det i kväll, det är ju så frustrerande när RL sätter käppar i hjulet för en :(