torsdag 8 juli 2010

Sköna kullar

Mr M passade igår på att vara lite sadistisk mot sin Slyna.
Inget allvarligt utan bara lite lagom.
Slynan låg i soffan och lekte med sig själv.
Det var fontänorgasmer på löpande band måde med o utan Mr M´s hjälp. Kunde inte låta bli att ta en av hennes fötter o börja smiska under den. Det var inget hon direkt uppskattade. Hennes reaktion var att hur fan kan någon njuta av det.

Men att göra det i samband med onani gick fint för det ena styrde bort fokus från det andra. När Mr M gjort sig i ordning för sängen så var det dags för godnatt pussen vilket råkade bli att jag snubblade o stoppade kuken i munnen på henne istället. Mr M gick in i sängen o Slynan fortsatte kolla tv. Skickade då ett sms till henne att hon kunde minsann komma in o fortsätta det hon påbörjat eftersom jag blev kåt. Så Slynan kom in med olja o började runka o smeka.

Då hon provade att rida mig men fortfarande är öm efter piercingarna så oljade hon in sina bröst och det blev ett bröstknull. Kan säga att det behövdes inte så mycket gnidande fram o tillbaka innan jag kom i en ordentligt orgasm över hennes hals. Visst har man provat bröstknull men det har aldrig varit så skönt som denna gång.

Så med Slynan går det nu att knulla på många sätt.
Hon har ju flera hål och ett par underbara bröst.
Så det får nog bli så att hon inte får säga nej när jag vill knulla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm....ni verkar redan ha kommit ur slentrianen! Eller? Jag hade en bra grej som vi gjorde när jag var gift....vi spelade klädpoker! Det funkade varje gång och man liksom "hakade i" varandra igen.