måndag 5 juli 2010

Om Slynan

Ja hur svarar man på föregående inlägg då.
Det brukr ju vara jag som skriver om Slynan vad hon betyder för mig osv. Det som är väldigt intressnt är att hon dessutom skriver detta när jag tidigare på dagen stuckit henne med nål i blygdläppen 2 gånger. Att jag har en baktanke med det vet hon ju redan osv.

Hon skriver att jag inte formar om henne utan behåller henne som hon är och det ligger det mycket i. Jag ändrar bara små detaljer o finputsar för att stärka hennes självförtroende. Ang just flörtighet så ser jag det som en sak jag kan trycka på för att det är bra för henne. Att jag njuter av att visa upp henne då jag vet att hon är min. Hon kan få visa upp sig inför andra som slampa just för att jag vill det. (Hon njuter av att visa sig också)

Vissa saker glömmer hon alltid, tror det är med flit ibland.
För en vecka sedan fick jag nog på alla tomma cigg paket som hon kan lämna lite var som helst. Så jag sa att från o med nu kostar varje paket 40 piskrapp på en ouppvärmd bak. Det tog en vecka innan jag fann det första paketet. Så det går att forma henne lite för att få saker gjorda. Slarvar hon får hon lida pin.

Det här med att jag säger att jag älskar henne o uppmuntrar henne är en självklarhet. Vi använder oss ju väldigt mycket av just telefoner båda sms o mms till varandra. Både för uppmuntran och för att hetsa upp varandra. Ibland så blir ju Slynan beordrad att ta en sådan bild o skicka till mig bara för att jag vill ha något att se på.

Denna kvinna betyder så mycket så det går inte att beskriva med ord eller bild. Men att tukta någon med kärlek är en stor sak. Att piska henne så hon gråter för att hon inte gjort som hon ska för att sedan ge henne den obligatoriska närheten är kärlek. Att finnas där när hon mår dåligt osv det är kärlek det. Att dela henne med våra vänner är kärlek (nu menar jag inte sexuellt). Att förnedra henne för att sedan krama o hålla om det är kärlek det.

Älskar min Slyna så förbannat mycket.
Men undrar fortfarande vart det där knullet tog vägen som hon skrev om.
Men med 2 nya ringar i fittan så innebär det att jag får stjärtknulla henne ikväll efter att hon fått pisk.

Inga kommentarer: