söndag 12 september 2010

En nöjd Slyna.

Vi fick besök i går kväll.

Ett besök som vi talat med ett tag på nätet och Mr:M har haft telefonkontakt och det kändes helt okej.
Kände redan på dagen att jag inte bara ville ha ett knull. Ja ville ha resten med, smärta, utmaning, lite rädsla och utsatthet i allmänhet.
Jag bad Mr:M ödmjukt att testa gränserna lite om han ansåg att mannen som kom va lämplig att delta.
För mig är allt det andra betydligt mer intimt än ett knull och det krävs ju att man kan känna att tilliten och respekten finns där.

Det tog inte lång tid innan jag insåg att detta skulle kunna fungera. Han gav i från sig ett sånt där respektfyll och lyhört lugn som är a och o för mig.

Det tog ett tag att få den lilla i säng och under tiden som Mr:M ordnade med det blev jag bojad i soffan med fullt tillträde för gästen.

- Du får inte komma!!

Detta vet jag ju betyder att den andre får full frihet och peppning i världen för att få det att ske vilket jag inte direkt lider av. Med hans tunga mellan mina ben så kom jag givetvis som ett skott.
En liten örfil från Mr:M och en tillsägelse om att om detta upprepas så åker huvan på, han lade den provocerande framför mig på bordet..
För ett ögonblick blev jag lite smått skräckslagen men glömde det genast när jag kände en hand lirkas in i mig samtidigt som wanden lades på plats.
Japp och där gick det och igen och igen.

Huvan drogs och smek och nyp tilltog och jag kände paniken stegras men lugnande händer och trygga röster fick mig tillbaka igen. Han lät mig bara sitta där ett tag samtidigt som jag kunde känna dom nära. Huvan åkte av och det gavs lite tid till återhämtning. Det ges ofta tid till åtehämtning och det är ett måste då jag bränner alla energier.

Händer runt halsen, känslan av luften som tar slut, en kuk i min mun varvat med mina händer.

Ståendes på alla 4 med Mr:Ms kuk i munnen, knullandes bakifrån med gästens fingrar så safterna sprutade ner soffan gång på gång på gång. Jag trodde ett tag när jag "sprutat torrt" att nu är vätskan slut. Men han gav inte upp och det fortsatte flöda ordentligt.
Jag bad om att bli fastsatt i kroken i taket och så skedde. Ståendes där är det mesta ett töcken av kraftig njutning. Smärta varvat med orgasmer och halkandes runt i en stor blöt pöl. Hårt skönt knullad bakifrån samtidigt som Mr:M höll upp mig framifrån för att jag inte skulle bli hängandes för mycket i bojorna.

En kuk i munnen ett inträngande av Mr:M. Känslan av underläge, utsatt, dom gör vad dom vill med mig, underbart.
Avslutade riktigt hårt och skönt bakifrån med några rejäla dask på skinkan.

När vi senare kom i säng den kvällen somnade jag med ett leende på läpparna tätt intill min Mr:M.
Svävar fortfarande och ska gå ut till Mr:M som sitter vid köksbordet och pysslar och ge honom ett födelsedagsknull på bordet. Sedan ska hon sätta fart och plocka bort lite tyg från sofforna och stoppa dom i maskinen ;-)

Ett stort tack till min man som låter mig vara jag och uppleva och leva.
Och ett stort tack till vår gäst för att kom och lät mig uppleva ännu mera.

/ En blå, öm och mycket nöjd Slyna.

Inga kommentarer: