fredag 17 september 2010

Tacksam

Mr M är en lycklig man i sina bästa år, lite för stor mage kanske. Det mina ungdomar kan jag nästan garantera att den har kostat många kronor att få dit. Den är värd många tusenlappar. Ska ju få ner den lite iaf innan jag är nöjd med den.

Däremot är jag nöjd med min kropp i övrigt då den beviserligen passar ihop med min underbara Slyna. Att jag fann den kvinnan för ett antal årsedan är något som gör mig lycklig än i dag. Hon kompletterar mig väldigt mycket.

Har däremot en viss tendens att inte säga till henne hur mycket jag älskar henne men så är iaf fallet. Hon är det mest underbara o vackraste jag vet. Utan henne så är det ingen hitt. Att ligga bredvid denna kvinna i sängen är så skönt. Att dessutom umgås med henne o andra för att knulla är gudomligt. Den kvinnan kan man göra det med för jag är så säker på våran kärlek.

Du är min underbara Slyna.

2 kommentarer:

Husfrun på The Mansion sa...

Män skall ha en mage!
- för god redskap skall stå under tak!

S sa...

Tack mitt hjärta.

du är guld värd och skulle inte vilja vara utan dig en dag.

Jag älskar dig

/S