lördag 18 september 2010

Tacksam

Mr M har ju en sån där image som ska hålla uppe.
Jag ska ju vara den elake dominante mannen i förhållandet.
Igår fick jag ett sms från Lorden på The Mansion.
Självklart så blev det en uttryckning för att se till så vissa saker fungerade inför helgen. Har blivit så att jag hjälper till där ute vid olika tillfällen, det är en självklarhet för mig att ställa upp.

Dessa människor som finns därute har ställt upp något oerhört för oss och det gengäldar vi gärna på alla sätt. Tjänster och gentjänster är något som fungerar riktigt bra för oss alla. Har man några funderingar eller behöver hjälp med något så vet man att man kan ringa dom när som helst. Detta gäller förvisso inte bara dom utan dom flesta av de människor som vi träffat där ute. Det är många som funnit sig en väg in i våra liv på flera sätt. Den resa som vi gör där ute är enormt stor och lustfylld.

Så tack era pervon för hjälpen på alla sätt.

1 kommentar:

Kärleksknop sa...

Jag tycker du ser jättelak ut när du kisar och visar tänderna. Du kan gå runt mer så om du börjar få för snällt rykte?