torsdag 16 september 2010

Tillit

Igår på jobbet fick Mr M ett sms av Slynan.
Det stod att Mr M fick ett erbjudande att hjälpa till att knulla en kvinna. Detta var ju lockande men vi hade det lite körigt igår kväll. Däremot var det något som Slynan uppmuntrade. Hon vill att jag ska knulla andra, inte på otrohetsvis utan öppet o rakt. Jag personligen tror att hon blev lite kåt av tanken.

Får ju lov att säga att jag har en öppen o bra fru.
Det är inte alla fruar som skulle reagera så om ens man får erbjudande att knulla någon annan.
Det kallar jag för tillit.

1 kommentar:

Kärleksknop sa...

Jag har försökt med det också, men min karl vill ju inte ens knulla mig. :D

Men jag vill gärna se honom nöjd och tillfredsställd, och det vore roligt att se hur han reagerar på någon annans förförelsekonster :)