onsdag 15 september 2010

Igår fick jag lite trevliga bilder av Slynan för att muntra upp min vardag. Visserligen för att hon har ett uppdrag. Det är sådana små saker som kan muntra upp ett förhållande. Annars har det just nu varit dåligt med bdsm relaterade saker. Det måste vi snart ändra på. Det har däremot varit mycket knullande med Slynan i centrum. Det är väldigt trevligt att ge henne den uppmärksamheten. Har inga problem att mitt under en sexakt bara sätta mig o titta på Slynan och den hon leker med. Nu har det varit män som varit med så det ska bli trevligt den dagen vi har en kvinna med i bilden för då får jag hamna i centrum vilket inte är en otrevlig känsla. Det finns mycket saker som vi ska genomföra inom kort. Slynan har sina önskningar o så även Mr M. Enbart fantasin sätter gränser just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det helt underbart att bara fundera på allt tok man kan och kommer att genomföra. Mvh D