lördag 20 oktober 2012

Borta match

Igår kväll var Mr M i väg på en borta match.
Var i väg för att få mig en avslappnande massage med olja.
Naturligtvis så var det ju bara så att det var uppgjort för lite pisk med.

Men om vi tar det från början så hade slampan fått order om att ligga naken i sängen med ögonbindel kl 20.00 när jag skulle anlända. Mycket riktigt så låg hon där och väntade. Började med att pröva mig fram med ridspöet över hennes bröst samt att hon fick varva med att lyfta upp sina ben så baken blottades. Det var mig ett sant nöje att piska o smiska på henne.

Efter en stund så fick hon börja smörja in mig med olja för att massera mig över hela kroppen.
Det blev en givande massage som även innebar prostata massage vilket jag inte klagar på. När vi var lagom kladdiga så plockades hon på några fontänorgasmer. Till slut lyckades hon få mig att komma genom att runka mig. Det kan ta en rejäl tid att få mig att komma men till slut gick det men då höll jag stryp tag om henne och smiskade ena bröstet samtidigt som hon runkade.

Det är trotsallt bra skönt att roa sig med andra för att sedan gå hem o ta hand om Selene.
Även om jag är iväg så får hon avslutningen hemma iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tack för en givande blogg, har rätt nyss börjat att följa bloggen och har en fundering.
Slampan, slynan å selene är de samma person?

Vänliga hälsningar!

Mr M o Selene sa...

Slynan är numera Selene.
Slampan är en annan kvinna.
//Mr M