måndag 15 oktober 2012

Erkännande.

Ibland önskar jag att jag bara kunde vara dryg och göra saker för att jävlas med gott samvete.

Men jag funkar inte så. Till sist äter det upp mig från insidan oavsett storleken på min handling.

Som härom natten när jag inte kunde sova.
Jag va så trött och hade så sablans ont.
Att M snarkade som 9 sågverk gjorde INTE saken bättre och jag va snudd på aggresiv.
Men så va jag lite pilsk oxå.

För ett ögonblick tänkte jag väcka honom, vet ju att han inte klagar direkt.
Men tjurskallig var jag och tänkte tame f*n inte väcka honom.
Det va ju bla hans fel att jag inte kunde sova.

Så jag gav mig själv 10 orgasmer i ren jävla tjurskallighet.
Jag hade gott klarat mig med 2 men bara för ATT blev det 10.

Sen fick jag dåligt samvete och insåg att jag skulle behöva ett par örfilar eller 6.... hårda!

Idag va jag tvungen att få ut min "fruktansvärda" handling.
Men jag skämdes så oerhört av det " hemska " jag gjort så jag kunde inte sga det utan fick skicka ett sms när vi lunchade ihop idag.

- Du vet att det där kommer svida utav helvete va?! sa han lugn och bestämt.

Jag skäms inte över att jag onanerat och fått orgasm för det har jag inte vett till.
Men jag skäms något oerhört över att jag förvägrade honom njutning " fast han inte visste om det " och gjort det i ren tjurskallighet.

Min gangster till far sa en gång till mig att efter att han bränt ofantligt mycket pengar att " stulna pengar har inget värde och hur man än vänder och vrider på det kan man inte bränna dom med gott samvete".

Ungefär så kändes det nu.....

Kan jag inte bara få onanera i smyg med gott samvete ;-)

/s


" Inlägget är kopierat från darkside.se"

Inga kommentarer: