onsdag 17 oktober 2012

Hora.

Jag hör honom pyssla och plocka med saker.

Jag får den där känslan i magen som säger att det är något på gång som nog kommer att kännas både fysiskt och känslomässigt.
Sedan kryper han ner i sängen och håller mig halster ett tag.

Plötsligt när jag är mitt inne i criminal minds på tvn så tar han varsamt min nacke och leder mig dit han vill ha mig, på mage tvärs över sängen.
Jag kan utläsa av hans handlag att han inte kommer att sätta fast mig men räknar med att jag ska vara stilla oavsett vad.

Jag älskar när jag binder mig fullständigt hjälplös.
Men känslan som kommer av att jag vet att han ska använda mig smärtsamt men låter mig vara "fri" för att han litar på att jag ligger så stilla jag kan. Det får mig att känna att han litar blint på att oavsett vad så kommer jag göra vad jag kan för att göra honom stolt och vara honom till lags.
De där osynliga bojorna som inte syns men känns inuti och känslan av tillit.

De som känner mig vet att jag kan både slåss och sparka rejält om detär så att den känslan tar över.

Just därför är det ännu större för mig när han faktiskt litar på mig. Jag kommer vika mig för hans vilja.

Han placerar en vibrator under mig och den ligger lite så där fel som skapar irritation och man vill kråma sig för att den ska hamna rätt.
Jag vet att han har gjort det med flit.

Jag känner det kalla stålet mot min skinka och märker att jag automatiskt håller andan och drar ett stort andetag.

Gång på gång svider det till och stundom gör det så ont att tårarna bränner under ögonlocken.
Ibland rör jag mig för mycket och då gör det ännu ondare eftersom kniven skär djupare ju mer jag rör mig.

De där fina snitten som knappt syns men känns desto mera.

Jag har ingen koll på tid men jag känner att han är fokuserad och att han har ett mål med sin handling.
Han använder kniven till att hårt klappa mig på rumpan och attans vad det svider.
Vill sparka, skrika, svära och slå honom mellan orgasmerna som nu kommer rullandes som okontrollerbara vågor.
Jag gör det inte... Han litar ju blint på mig så som jag litar på honom annars hade han satt fast mig.
Jag kan inte bryta den tilliten.

Plötsligt lägger han undan kniven.

En stor klick spritgel gnuggas in i de fina såren och jag kvider, vill skrika och känner en tår rullar sakta.

Han trycker isär mina ben, tar ett stadigt tag om mitt bakhuvud, trycker ner ansiktet i madrassen samtidigt so han tränger in i mig.
Varje gång han stöter mig så känns det som mina skinkor ska spricka och jag kan inte andas.
Kippar efter luft och han låter mig ta ett djupt andetag i rätt ögonblick och trycker sedan ner mig igen.

Jag känner honom komma våldsamt i mig.
Kommer sakta tillbaka till verkligheten när han smeker mig sakta över ryggen.

Jag känner hur han älskar mig villkorslöst.

Skinkorna svider idag vid varje rörelse.

Mitt efterspel.

När jag skulle betrakta min rumpa i spegeln ser jag vad hansmål var.
Något står med stora bokstäver över mina skinkor.

HORA

Jag bara älskar så mycket.

/S

1 kommentar:

Anonym sa...

Hett...Sjukt hett. Känner igen mig i mycket av känslorna du beskriver

Men blir det inte bestående ärr? Och är avundsjuk på att du kan komma av vibrator och smärta :)