måndag 15 oktober 2012

Namnbyte..

Som ni kanske har lagt märke till så har det skett ett namnbyte.
Det betyder inte att Slynan har bytts ut.
Åh nej...

Slynan kom till i början av min vistelse på bloggen och darkside.
Det va enklast så för att markera att jag var ägd och talade för att jag var ug. Ute i vanliga livet bleknade "slynan" ganska fort från min sida ju mer jag hittade mig själv inom bdsm och jag kände ganska snart att det inte va rätt.
Slynan skulle kunna vara vem som hellst och står för så himla mycket kändes det som. Jag är ju JAG helt enkelt och passar inte alltid in på hur andra anser att en slyna ska vara. Men sedan har det ändå fått hänga kvar då det känts enklast så. Jag kan få separationsångest för de mest löjliga saker. Mr:M & Slynan var så vi började tillsammans vår resa. Men det var länge sedan nu. Lång tid har gått sedan Slynan föddes men ändå har resan bara börjat.
/S

Inga kommentarer: