måndag 15 oktober 2012

Ordet Älska Känns Så Litet

- Har du fastnat nu igen?!

jag hör att han är missnöjd. Jag har tagit god tid på mig i duschen och har tendens att fastna med både musik, framför datorn och med annat.
Han har legat där inne en stund i mörkret och barnen sover sedan länge.

- Nä... eller jo det har jag. Känner ett sting av dåligt samvete så jag borstar snabbt tänderna och kryper ner och pillar med lite allt möjligt.

* Smack*

Första örfilen föll men med min snabba reaktioner träffade han bara med yttersta fingerspetsarna.
Jag vet att jag gjort mig förtjänt av det och det bränner i både kind och ögon.

Han placerar mig på rygg och tar fram nålarna. Sätter en efter en i mitt venusberg och vissa gör svinont och andra känns inte alls.
Sedan plockar han fram Wanden, spottar på mitt venusberg och det börjar surra.
Han vet att jag är livrädd för att komma då nålarna sitter där.
Under orgasm kan jag sparka hej vilt och kasta mig åt alla håll.
Jag ligger så stilla jag bara kan när första vågen sköljer genom min kropp och 2e och 3e....

Han tar ut nålarna och det blöder lite, jag blöder lätt.
Jag tycker om att se blod på mig själv, det är vackert.

Han trycker in ett ägg i mig, kör in kuken och automatiskt börjar jag smeka mig själv.

* Smack * 2a örfilen.

- Har jag sagt att du får göra så?!
- Men jag brukar ju....

* Smack* 3e örfilen

- Ja men inte nu, du har inte gjort dig förtjänt av det.
- Men du kan ju inte bara ändra det som alltid varit, kastar jag ur mig lite surt!

* Smack* 4e

- Pilla på dig själv nu då!

Känner hur jag snart kommer.
- Kan jag komma då?
- Nej!
- Men va fan!!

* Smack * 5e

- Jag vill att du smeker dig själv UTAN att komma!

Jag kämpar att hålla i mot så det värker i hela kroppen. Samtidigt som han knullar mig talar han om för mig hur bedrövligt jag har betett mig. Jag är enbart ett luder idag som enbart ska ta i mot och behaga. Jag är inte vatten värd där jag ligger och kväver mina orgasmer.
Han kniper fast mig så jag kan inte röra mig alls, kan bara ta det han ger mig.
Mina tårar rinner och mascaran svider i ögonen.
Han kommer mer stor kraft och det känns ömt inne i mig och jag kvider av varje stöt.

Han drar sig ur, tar ur ägget, lägger det mot min klitoris och säger åt mig att komma.
Jag har kvävt mina orgasmer så länge att det dröjer att få fram dom.
Samtidigt sprutar mina tårar och jag hulkar okontrollerat när det första orgasmen börjar röra sig i kroppen.
1...2 ....3
Han tar mig i sin famn.
Torkar mina kinder.
Tröstar och finns.
Älskar mig villkorslöst.

Och jag älskar så mycket tillbaka ♥

Ordet Älska känns så litet jämfört med det jag känner.

Min känsla är så mycket mer ♥

/s

Inga kommentarer: