söndag 14 september 2008

Arg så in i helvete

Mr M är förbannad.
Tänker inte gå in på varför men jävlar i havet.
Någon har skitit i det blå skåpet.
Det är inte Slynan det kan jag garantera.
Jag tar mycket men ibland ser jag rött och det här är ett sånt tillfälle.

När jag väl finner en balans i det hela ska samma jävla person förstöra det helt.
Jag har gått vidare och blivit så förbannat lycklig i det jag har fått. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar Slynan.
Jag har fan inte visat det men så är det.
För Slynan skulle jag hugga av mig benet för jag vill aldrig förlora henne.
För varje dag vi är tillsammans älskar jag henne mer och mer.
Jag måste bara lära mig att kunna visa det för henne.

JAG ÄLSKAR DIG SLYNAN.
JAG KAN INTE LEVA UTAN DIG.
DU ÄR MIN ÄNGEL.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig mest av allt.