söndag 14 september 2008

Erfarenhet av prostatastavar?

Är det någon som har erfarenhet av prostatastavar?
Vill veta om det fungerar bra.
Jag håller inte under stolen att jag gillar att få ett finger i baken.
Hade en kk som gjorde det flera gånger med mig och det gav en extra njutning för mig.
Hur är det då med en stav i baken ger det bra resultat eller är det bara bullshit.

Kan det få mig att komma på 10 min i Slynans mun när hon suger av mig.
Det finns ingen som fått mig att komma i munnen. Slynan har lyckats då hon hade ett finger i baken på mig. Samt då jag höll fast hennes huvud och munknullade henne brutalt.
Hon har vid ett tillfälle fått mig att komma utan finger eller att jag höll fast henne.
Då blev jag förvånad själv.
Men jag har aldrig kommit vid en vanlig avsugning.

Det beror definitivt inte på att Slynan inte kan suga kuk för det kan hon.
Av dom jag stoppat kuken i munnen på är hon den bästa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att få sin partner att komma i munnen är ganska svårt, har nog bara lyckats med det en gång. Beror kanske på att den som suger av är lite "rädd" för det? Ja tycker det är en.. eh.. udda upplevelse. Men det var värt de har dock inte lyckats igen :(

Mr M o Selene sa...

Jag tror att det snarare är en mental spärr som gör att den som blir avsugen inte kan slappna av.
Jag har svårt för det och vet att Slynan kan suga kuk.

//Mr M

Anonym sa...

jo det kan nog vara sant. det kan ju också vara så att den som blir avsugen egentligen inte vill komma i munnen på sin tjej/kille?? men man kanske inte vet om det själv?

mm om ja får säga de själv är ja också bra på det, o leka lite extra me kulorna verkar vara riktigt upplivande för killen :)

Mr M o Selene sa...

Jag har inga problem med att komma i munnen på Slynan. Det är inte där spärren sitter. Jag har svårt att slappna av o njuta fullt ut. Det har dock blivit mycket bättre med Slynans teknik.

Klart det är skönt när någon leker med kulorna, ju mer hårdhänt Slynan är dessto skönare är det.

//Mr M