fredag 19 september 2008

Slynans novell

Vaknar med ett ryck! Hörde jag något? Eller var det bara en dröm?
Lägger mig till rätta samtidigt som jag tänker ”sluta larva dig nu”
Precis när jag är på väg att somna om hör jag det igen.
Ett dovt knarrande ljud, nästan som när man går med skor i nysnö.
Försöker urskilja någonting i mörkret men det är omöjligt.
Ögonen är så trötta och vill inte anpassa sig i mörkret.
Ju mer jag försöker ju mindre ser jag.

HALLÅ! Ropar jag.

Men inget svar.Nej det är nog bara inbillning.
”Skärp dig nu för i helvete du är ju mer lättskrämd än en unge”
Vänder mig om och lägger mig till rätta på mage. Ligger och lyssnar men hör ingenting.
Men tycker ändå mig känna en närvaro som inte hör hemma här.
Plötsligt känner jag en hand i min nacke och hela min kropp ilar till av skräck.
Hjärtat slår så hårt och jag kan inte andas.
Någon trycker ner mig i sängen samtidigt som en hand läggs över min mun.
Jag försöker slå och sparka men ligger på mage nedtryckt i madrassen och ser inte vart händerna kommer ifrån.

Panik!
Jag kommer ingenstans? Vad är det som händer? Är det dags att dö nu?
Tankarna bara rusar genom mitt huvud och tiden tycks stå stilla.
Desto mer jag stretar desto längre ner i madrassen kommer jag.
Taget i nacken blir hårdare och det känns som jag har en armbåge i ryggen.
Till sist blir jag matt, känns nästan som jag är på väg att svimma. Får inte luft måste andas!
Jag vill säga ”snälla ta bort kudden jag får inte luft”Men jag får inte fram ett ord och känner hur jag sakta börjar försvinna.

Då plötsligt lättas taget runt min mun och jag kan höra en röst, en mansröst som jag inte känner igen.- tänker du ligga still och vara tyst frågar han.Jag nickar ivrigt. Han släpper taget och jag ser min chans att ta mig därifrån. Men hinner knappt göra min tanke till handling innan jag hårt trycks ner i madrassen igen, denna gång ännu hårdare.- du skulle ju ligga still sa han ilskt.

Antingen gör vi det här på det enkla sättet eller på det svåra sättet. För mig spelar det ingen roll för att du vet att jag vinner säger han och jag hör hånleendet som sprider sig i hela rummet.
Vad fan är det som händer?
Vart är telefonen?
Hur kom han in i lägenheten?
Vem är han?

Min hals känns som sandpapper och ömmar efter det hårda trycket mot madrassen.- vad vill du mig? Får jag till sist fram.
Snälla gör mig inte illa, ber jag hest.
- Illa, säger han arg. Ska jag göra dig illa? Det kanske är det du vill, säger han med ett hånskratt.Trots min rädsla kan jag då inte låta bli att snappa upp den snabba tanken som far genom mitt huvud. Kommer ihåg häromdagen när jag satt på fiket som vanligt med tjejerna och diskussionen urartade som vanligt när vi kom in på ämnet sex. Vi fnittrade och skrattade och hade så där kul som bara tjejer kan ha när de blir riktigt grova i munnen.
Plötsligt vänder sig Veronica mot mig och säger.- hörru Joanna, du som ständigt styr och ställer med alla kanske skulle behöva lite dominans.
- Vad menar du säger jag lite näsvist, men ser glimten i hennes öga och förstår att hon skämtar.- Ja, även du behöver någon som sätter dig på plats någon gång.
För är du lika dominant i sängen som du är för övrigt så måste du vara en riktig ”domina”. Stackars dina karlar säger hon och skrattar.Nu kan jag inte hålla mig för skratt längre.- jo det ligger väl någonting i det, säger jag och små ler.
Veronica känner mig alltför väl och vet precis som jag att mina förhållanden brukar sluta med att jag tröttnar. Tröttnar på att hela tiden få min vilja igenom. Hela tiden kunna styra som jag vill, även i sängen… ja sexet behöver vi inte ens tala om.

Jag drar alltid udden till sin spets genom att se hur långt jag kan få den patetiska karl’n att gå. Till sist gör de allt jag ber dom om och jag tröttnar och blir elak innan förhållandet brakar och jag gör slut.Det senaste för hållandet är ett prakt exempel. Mitt sätt att göra slut va väl inte det bästa när jag skrek åt Adam att han va den mest tråkiga och mest intuitivlösa människa jag någonsin träffat. – du har ju inte ens gett mig en chans att visa vem jag är, sa han innan han gick därifrån.
När han slog igen dörren skrek jag:

– HÄMTA DINA JÄVLA GREJER NÄR JAG INTE ÄR HEMMA SÅ JAG SLIPPER SE DIG DIN PATETISKA FAN!

Förstår inte varför det alltid blir såhär jag är ju ganska alldaglig i utseendet för övrigt.
Hade jag sett ut som någon av alla dessa lättklädda modeller hade jag förstått att männen stod ut med mig men så är det ju inte.
– jo du Joanna du skulle behöva någon som tuktade upp dig ordentligt, säger Veronica med ett stort skratt. En riktig dominant jävel, fortsätter hon.
– Ja, du har helt rätt, skrattar jag.
Men den mannen finns inte det vet både du och jag, säger jag och flinar lite busigt.
Jag vet att allt detta va ett löst skämt från Veronica sida. Men jag satt och tänkte på det en bra stund. Och medan nya tankar föddes i mitt huvud kunde jag känna en svag känsla av spänning och nyfikenhet börja växa inom mig.

Ett frö hade börjat gro.
– Va! Är det hårda tag du vill ha din lilla slyna!
Plötsligt är jag tillbaka igen i mitt lilla sovrum och måste tänka efter vad det va han sa egentligen.
– Är det så, hör jag den bestämda mannen säga, nu med en sänkt och lugnt men ändå hårt tonläge.
– Vad vill du mig, viskar jag.
– Vi ska leka en lek, svarar han och håller mig fortfarande i ett stadigt grepp.
”En lek” tänker jag. Den här människan är inte klok.
Han kommer att mörda mig och stycka mig.
– du förstår, det här är min lek och jag bestämmer vad den ska gå ut på, när den ska sluta och hur den ska sluta, säger han lugnt och jag kan känna hans andedräkt i mitt öra.

Han slänger runt mig på rygg och sätter sig gränsle över mig. Jag kan urskilja hans konturer och ser att det inte är någon liten man det här. Han sätter sig över mitt bröst med knäna över armarna. Jag kommer inte en millimeter hur hårt jag än kämpar och jag känner mjölksyran växa fram i hela min kropp. Nu börjar ögonen äntligen vänja sig och jag ser hans ansiktsdrag och hans mörka hår.
Plötsligt stelnar han till och tittar fundersamt på mig.
Jag tar ett djupt andetag och skriker det högsta jag förmår.

– hjälp! Snälla hjälp mig någon!
– Men din lilla jävla slyna, du skulle ju hålla käften sa jag, fräste han och jag kände hur det sved till på min kind av hans handflata.
Du ska nog få munnen full så småningom, för jag antar att det är det du vill eftersom du inte håller käften säger han och ler samtidigt som han tar tag i mitt hår mitt på huvudet och trycker ner mig bakåt i madrassen.
Jag inser nu att ju mer jag bråkar desto större blir helvetet.
Han sträcker sig efter något och jag känner något pressas in i min mun.
Kan inte urskilja vad det är men det är runt och hårt, sen knyter han fast det hårt bakom mitt huvud.
– det här ska nog få dig att vara tyst säger han och hånler igen.
Och inte fan ska du se något heller, säger han samtidigt som ytterligare något binds runt mitt huvud och täcker för mina ögon.
Han håller sitt stadiga grepp om mig och jag hör honom prassla med någonting.
Plötsligt känner jag en lukt av nytt läder, den där speciella lukten som man bara kan känna av alldeles nytt läder.

– de här du, de är alldeles nya och de har jag köpt bara för dig din lilla slyna. Och du ska veta att det är en stor ära för dig att bära dom viskar han i mitt öra.

Han tar tag i mig högra arm och jag känner hur någonting dras åt runt handleden.
Sen gör han det samma med vänsterarmen. Han drar mig upp framför sig och jag känner den hårda sänggaveln av metall pressas hårt mot min rygg när han sätter mig upp med ryggen mot den. Först tar han högerarmen och fäster den i sänggaveln, sen vänster armen.
Där sitter jag som en sittandes Jesus på korset, kan inte se kan inte få fram ett ljud för det som han tryckt in i min mun. Jag kan bara lyssna och det är alldeles tyst, för tyst.

Jag hör hans andetag någonstans där i mörkret, ibland närmare och ibland mer avlägset.
Jag kan inte låta bli att känna en viss spänning i det hela och kommer på mig själv och slår genast bort den tanken.Jag känner hur tyget på mitt linne börjar röra sig och jag förstår vad som håller på att hända när jag hör saxen arbeta i tyget.

Där sitter jag nu med blottade bröst och känner saxen ta trosorna också.
Så blir det så där tyst igen. Jag känner tårarna brinna bakom ögonlocken men jag förmår inte att gråta. Hakan börjar bli blöt av saliv som rinner från min vidöppna mun.

Där sitter jag naken och utlämnad och törs inte tänka på vad som väntar mig.Bara jag tar mig ut ur det här levande så är jag nöjd.Plötsligt känner jag någonting killa mig på halsen.
Det känns som en pinne eller något liknande. Pinnen vandrar fram och tillbaka över halsen och ner över mina bröst. Jag känner den leka fram och tillbaka och gör rörelser som liggande åttor över brösten. Känner hur mina bröstvårtor blir styva och känslan av spänning återvänder men mycket starkare. Jag börjar känna en värme sprida sig mellan mina ben och jag känner att till och med min fitta börjar hetta.

Plötsligt svider det till över brösten. Jag har fått ett rapp av pinnen och det gör så ont.

– inte börjar du väl bli kåt din lilla slyna, säger han hest.
Vad ska jag svara på det och hur ska jag svara jag kan inte få fram ett ljud.
Nekar jag så blir det säkert värre men jag kan ju inte erkänna för denna okända man att det brinner i min fitta.Jag känner en varm hand mellan mina ben.

– men fan slyna, du är ju så blöt att det blir fläck på lakanet. Man kan ju tro att du vill ha mer säger han samtidigt som ytterligare ett rapp faller över bröstet.
Jag gnyr till och vrider mig av smärtan när ytterligare ett rapp delas ut fast på låret.

– Du ska vara still slyna, ryter han. Jag känner hur det hettar på låret.
Jag känner hur han börjar lirka bakom mitt huvud och plötsligt sitter det jag haft i munnen löst.

- ska du vara en duktig slyna och vara tyst nu, frågar han.
Jag nickar för jag inser att jag inte har en chans.

– bra säger han stolt.
Reglerna är dessa:
– jag är din master och du är min slyna. Slynan lyder sin master och talar enbart om hon blir tillsagd att göra det. Gör slynan master nöjd blir hon belönad, sköter hon sig inte blir hon bestraffad säger han nöjd.

Jag nickar lite tveksamt oviss om jag gör rätt nu eller ej.

– så slyna, nu ska vi se om du kan göra din master hård säger han och jag hör han knäppa upp sina byxor. Se till att göra mig stolt nu slyna säger han samtidigt som jag känner värmen från hans kuk närma sig mig.Nu kan jag inte förneka för mig själv längre att hela situationen gör mig förvånansvärt kåt och jag känner hur det riktigt bultar i min fitta.
Han håller upp sin halvslaka kuk mot mitt ansikte och lägger det mot min kind.
Jag kan känna att han kämpar för att behålla den slak. Jag drar med min tungspets ända nere från roten och upp till ollonet. Hans ollon är redan vått och han smakar gott.

Jag tar hans kuk i munnen och leker lite med tungan. Den börjar redan bli hård.
Nafsar lite, biter lite och suger hans kuk hårdare och hårdare.

- jag blev inte hård till räckligt snabbt säger han och drar sig tillbaka.

Jag hör honom ta fram någon som han lägger över min nu plaskvåta fitta.
Jag känner hur det börjar vibrera, först svagt sen mer och mer.

– nu ska du ta ditt straff, säger han med sträng röst. Hur skönt det än är så får du inte komma. Jag säger till dig när du får komma.Jag känner hans kuk mot min mun igen och han tar ett stadigt grepp om mitt hår och börjar knulla min mun.
Hårdare och hårdare, in och ut.
Han trycker sin kuk långt ner i halsen på mig och jag får kväljningar, samtidigt som jag känner smärtan i ryggen av den hårda sänggaveln. Jag känner att han börjar rycka och precis när jag tror att han ska komma så slutar han tvärt.

- du ska inte tro att du kommer undan så lätt slyna säger han stolt. nå är slynan våt? Är hon kåt? Frågar han malligt.
- Ja det är jag, svarar jag med darr på rösten.
- Har jag sagt till dig att du får tala, ryter han samtidigt som pinnen viner över mitt lår.
Be om förlåtelse säger han strängt.

Så vad gör jag nu för att göra rätt tänker jag en kort sekund och svara sen.

- förlåt master.
- Duktig slyna, säger han lugnt. Låt gå för den här gången eftersom du är på upplärning.
Och vad säger man när man har fått beröm? Jo man svarar tack master.
- Tack master svarar jag tyst.
Han tar bort det vibrerande som legat och retat min fitta.Jag känner han andas mellan mina ben. Jag känner hans tunga smaka försiktigt på mig.

- du smakar gott slyna, din fitta är delikat.
- Tack master, säger jag försiktigt och osäkert.
- Kom nu ihåg slyna att du inte får komma förens jag säger till dig att göra det.

Hans tunga börjar leka över min fitta och i min skåra. Jag känner att till och med låren är våta av mina safter. Min klitoris är stenhård och riktigt reser sig upp med hopp om att bli slickad på.

Jag kvider, jag stönar och vet inte vart jag ska ta vägen.Plötsligt slutar han.
Jag känner hur han tar loss mina armar och drar ner mig på sängen så jag ligger på rygg innan han sätter fast mig igen denna gång i mitten av sänggaveln med båda händerna..

- så nu ska vi se hur om slynan kan hålla sig från att komma tills master säger till säger han nöjd.

Jag känner pinnen leka åter över min kropp. Jag får lite små rapp på brösten och nu gör det inte ont, det bara ökar min lust ännu mera. Jag nästan önskar att han ska ta i lite mer.
Rappen vandrar ner över magen och ner på låret. Precis lagom hårt på gränsen till smärtsamt men ändå inte. Plötsligt känner jag ett rapp över min fitta och jag rycker till ordentligt och kvider. Jag känner hur han andas nära min fitta innan jag känner hans tunga på min klitoris och smärtan är borta.
Jag får ett till rapp och denna gång gör det inte ont, bara underbart skönt.
Han ger mig små hårda korta rapp över klitoris samtidigt som hans tunga leker med min bröstvårta.Men hjälp, vart ska jag ta vägen. Detta är en helt ny form av njutning som inte liknar någon annan njutning jag upplevt. Hans fingrar letar sig in i mig, först ett sen två sen tre.

Hans tunga har letat sig tillbaka till min klitoris och känslan är gudomlig. Jag känner hans fingrar i mig och när de med ett skapligt tryck börja leka med fingertopparna på den främre fittväggen blir det för mycket för mig. Hans fingrar och hans tunga driver mig framåt i en sån orgasm jag aldrig upplevt förut. Jag skriker ut den samtidigt som svallvågorna går genom kroppen och varenda muskel drar ihop sig. Min fitta kramar hans fingrar så hårt att jag kan känna varje millimeter av dom.

- sa jag till dig att du fick komma säger han väldigt barskt.
- Förlåt master viskar jag.
- Du är medveten om att du kommer straffas nu slyna, säger han hårt.
- Ja master, säger jag och kan inte låta bli att le inombords.

Han vänder runt mig på mage utan att släppa på händerna. Armarna har bildats till ett kryss där jag ligger på mage.

- ställ dig på knä, beordrar han.
Jag försöker komma upp på knä så gått det går med händerna bundna som ett kryss i sänggaveln. Jag känner hans kuk mot min fitta. Jag är så fruktansvärt kåt, skulle ge vad som helst för att känna hans hårda kuk i mig. Plötsligt får jag ett slag av handflatan på skinkan.

- 15 slag för att du kom utan tillåtelse. Och när jag är klar ska du tacka för den bestraffning du fått.
Ännu ett slag når min skinka och det svider till något så fruktansvärt. Sen känner jag hans kuk tränga in i mig.

- jävlar dig om du kommer nu, säger han elakt och hotfullt.
Det är så skönt att känna honom i mig och sakta drar han sig ut ur mig.
Ett tredje slag viner nu över andra skinkan. Efter varje slag känner jag hans kuk sakta gå in och ut i mig och jag känner att jag är på väg att tappa allt omkring mig. Slag för slag, in och sakta ut.
Hela jag är färdig att explodera.När det femtonde slaget är gjort så stannar han upp.

- nå vad säger man, säger han strängt.
- Tack master, försöker jag få fram men det är nästan omöjligt.
- Jag hör inte slynan, vad säger slynan svarar han barskt.
- Tack min master skriker jag ut.

I samma sekund känner jag hans kuk i botten av min kåta fitta.
Med ett stadigt tag i mitt hår och ett fast grepp om min ena skinka knullar han mig så hårt att jag inte vet om det är skönt eller gör för ont. Men jag vill inte att han ska sluta, vill aldrig att han ska sluta.Han drar min kropp i mot sig genom att hålla mig i håret samtidigt som han gör ett kraftigt motjuck när jag närmar mig med min våta fitta. Nu känner jag att jag inte kan hålla i mot längre.

- JAG KOMMER! skriker jag ut.
- Be mig om lov först, svarar han.
- Snälla master låt mig få komma, kvider jag och jag känner hur tårarna börjar rinna ner för mina kinder.
- Kom du min slyna, säger han lugnt.

I samma stund exploderar jag i ytterligare en kraftig orgasm.Jag skriker ut den underbara orgasmen och jag känner hur det börjar närma sig för honom med.Jag försöker hålla ut min så läge som möjligt genom att knipa och jag lyckas hålla min orgasm vid liv tills han kommer.
Jag hör hans stön och jag känner svettdroppar droppa ner från hans panna ner på min rygg.
Det är nog den längsta orgasmen som någonsin existerat känns det som, tiden känns som den står still.

Sakta känner jag hur han drar sig ur mig och jag faller ner på sängen. Ligger där och lyssnar ett tag innan han släpper loss mina händer och mina ögon. Trycket som har varit på mina ögon gör att jag inte ser någonting förutom regnbågens alla färger. Jag ligger där tyst och hör honom försvinna ut genom dörren.
Jag ligger vaken länge och tänker.
Vad var det som hände egentligen?
Hur kunde någonting så skrämmande bli så underbart?

Så som jag njöt kan man ju knappast kalla det för våldtäckt. Till sist orkar jag inte tänka mer och samtidigt som jag hastigt noterar att det börjat bli ljust så somnar jag.
Jag vaknar med ett ryck när telefonen ringer, nästan flyger upp ur sängen.
Hinner inte samla mig innan det slutade ringa. Äh de ringer väl igen tänker jag.Plötsligt far tankarna tillbaka på natten.
Var det en dröm?
Nej det va inte det, det visar de märken som finns runt mina handleder.
Mina röda skinkor och röda ränder på kroppen berättar också en hel del av natten.
Plötsligt hör jag en nyckel i dörren och dörren öppnas. Där står jag naken och förvirrad.

– Adam säger jag tyst.
- Jag trodde inte att du var hemma eftersom du inte svarade i telefonen, jag tänkte hämta mina grejer, säger han lugnt.
- Jaha, nu? Frågar jag förvirrat.
- Ja helst om du inte vill ge mig en chans till, ge mig en chans att visa vem jag är åtminstone, sa han lugnt. Han sa det inte lamt eller bedjande eller patetiskt, bara lugnt och han krävde ett svar.
Nu började jag förstå…
- får slynan va med och bestämma? Frågade jag tveksamt.

Jag såg hans ansiktsutryck ändra sig och han svarade med en röst som inte va hans egen men som jag så väl kände igen.
- slynan bestämmer ingenting, hon lyder bara svarade han bestämt.
- Orkar du med Joanna då? Frågade jag tveksamt!
- Klart jag gör gumman bara master får va med och leka ibland.

Mer än gärna tänkte jag medan jag kröp in i hans famn.
- tack sa jag tyst.
- För vad svarade han.
- För att du öppnade mina ögon sa jag och log.

Inga kommentarer: