onsdag 17 september 2008

Öl kväll

Mr M orkade inte att ha sex igår.
Var så grymt trött, kommer inte ens ihåg om Slynan låg o kollade på tv som hon brukar.
Det var bra längesedan jag var så äckligt trött.
Måste börja knulla till mig lite mera kondition tror jag. Det måste vara det som det hänger på. Det var ju inte alls längesedan som Mr M o Slynan knullade 3 gånger i rad med bara en liten kort paus mellan. Nu är det bara en gång.

Nu låter det som att jag gnäller o tycker att 1 gång är lite. Det är det inte det är mer än dom flesta får iaf. Man blir lite lätt bortskämd när Slynan också gillar sex så mycket som jag.
Då blir det lätt sex varje kväll.
Idag är det öl kväll med jobbet. Blir tungt imorgon med andra ord men det är det värt. Så många gånger som Mr M tackat nej till sånt. Men numera är det bara roligt att gå iväg.

Om Slynan tycker att det blir dåligt med sex av det. Så tror jag att hon står här hemma som en domina och sliter av Mr M kläderna och utnyttjar honom sexuellt. Så där brutalt som bara hon kan. Med bojor så han ligger som ett X medans hon sätter sig över hans ansikte och leker med en stav så det rinner ur henne. Kanske kommer något sms till Mr M med order på vägen hem man vet aldrig vad hon kan hitta på den underbara kvinnan.

Slynan utnyttjade ju Mr M i fredags och Mr M njöt fullt ut bara så ni vet det. Mr M tycker dock att Slynan är för snäll fortfarande men det går åt rätt håll.

Mr M kan också vara för snäll mot Slynan.

Inga kommentarer: