fredag 19 september 2008

Rep lek

Ni anar inte hur sugen Mr M är på att leka med rep på Slynan.

Lägga ner lite tid på att binda henne vackert. Se hur hon sitter ordentligt fast och inte kan röra sig. Sätta nypor i bröstena på henne. Massera hennes blygdläppar så dom blir ordentligt känsliga. Använda lite klädnypor på henne så hon blir from.

Smeka o reta hela hennes kropp så hon är riktigt kåt. Behöver jag nämna att repena går genom munnen på henne som en gag också. Smeka hennes fitta som säras av repena. Reta henne med kuken mot klittan smörja in kuken med fittsaft för att sen trycka in den brutalt. Allt medans hon inte kan röra sig utan bara får ta emot.

Då njuter hon ska ni veta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar vad kåt jag blev nu...

Mr M o Selene sa...

Grattis det bjuder jag på ska du veta. Skönt om det inte bara är jag som är kåt. Har en stark känsla av att Slynan med blir det.

Anonym sa...

fan... hade jag inte haft byxor på mig hade det runnit längs benen på mig

Mr M o Selene sa...

Jag sa ju att Slynan skulle bli kåt. Hade ju gärna sett hur det rinner kåtsaft läng benen på henne.