torsdag 22 januari 2009

Det närmar sig en mörk period

Genast nu när jag loggade in blev jag glad över att jag inte har Metrobloggen längre.
Det första jag möts av här är en information om att det ska ske ett schemalagt avbrott.
Den informationen fick man aldrig på Metro minsann.

Igår blev det inte mycket på sexfronten.
Mr M skickade lite bilder till Slynan med mms på dagen där han visade kuken i ett praktfullt stånd. Efter en liten stund fick hon en bild där satsen sprutar ur kuken.
Allt för att hetsa upp henne lite för att veta vad som väntade.
Nu är det ju så med kvinnokroppen att mycket kan ändra sig under en dag.
För framåt kvällen hade det blivit mensvärk och då är inte Slynans sexlust så stor.
Så hon fick vara ifred på kvällen.
Började kolla på en film men somnade mitt i den då hade Slynan redan somnat sedan en stund.
Det brukar alltid vara Mr M som somnar först.

Mr M har lite planer på vad som ska ske framöver.
Dels vad Slynan ska drabbas av och en del önskemål till Slynan.
Det kommer bli en hektisk helg när vi blir barnlediga, men det kan jag ta när vi blir barnlediga från fredag eftermiddag tills söndagkväll. Det har vi inte varit sedan någon gång förra året tror jag. Jag vill verkligen ha den tiden med Slynan för nu har vi varit själva en dag och det blir inte avkopplande.

2 kommentarer:

M sa...

Ja, dom kan jag varmt rekommendera, både boken och filmen. Del 2 av "O" var inte alls lika bra som första, men väl värd att se iallafall. :)

Nej, jag kan tro att hon inte protesterade till den ide´n. ;) Vem skulle göra det?! Det låter som en härlig grej att utforska.

Underbart med barnledigt! Se till att utnyttja varje sekund nu, och ha det riktigt bra. Haha, lustigt med utnyttja i den meningen. ^^ Hoppas ni får en toppenhelg och ta hand om er.

M

Anonym sa...

MAKTAXIOMET

Vad är den stora Väsenhemligheten?
Att göra som Gud & ta det djävligt lugnt
& en gång för alla befria sig ur smeten.
Den som kontrollerar sexualiteten
...kontrollerar Universum. Punkt.

- Peter Ingestad, Solna