söndag 18 januari 2009

Fast spänd o påsatt

Igår kväll fick Slynan sitta fast i sängen.
Det finns ju en anledning till varför det finns öglor monterade på strategiska ställen på sängramen. Så hon låg där med armarna isär medans benen bara var remmade vad mot lår.
I den ställningen var hon vidöppen för alla Mr M´s infall.

Började med att hälla på lite stimulanshöjande sörja på klittan o blygdläpparna.
Lät det sjunka in lite medans jag smekte hennes fitta och tog lite bilder.
Droppade olja på hennes bröst så jag kunde vara lite brutal med dom också.
Olja hälldes i mängder på hennes fitta så hon blev riktigt blöt o mysig, precis som det ska vara.
Det dröjde inte länge innan jag blev tvungen att stoppa kuken i henne.
Så otroligt skönt där hon låg med uppdragna ben och armarna uppåt.
Tog ett rejält tag om hennes bröst och knullade henne hårt.
Hon bad om lite klitoris stimulans samtidigt så jag tog upp ett ägg o höll över hennes klitta.
Vibrationerna från det gjorde nytta för oss båda för det tog inte lång tid innan Mr M kom i henne.

Släppte loss Slynan och hon började onanera med ägget på klittan.
Hon kom fort i en grym orgasm där hon gick upp i brygga av njutning.
Som vanligt så jag hon sig inte utan ordnade en orgasm till.
Inför den tredje orgasmen fick Mr M stimulera hennes fitta med ett finger och hon själv med ägget. Fjärde orgasmen blev det 2 fingrar.
Så där höll det på tills Mr M hade 4 fingrar o halva handen i henne.
Blev ingen fistning idag men det brukar det ju bli ibland.

1 kommentar:

M sa...

Underbart! Låter som ett riktigt drömscenario och man kan inte hjälpa att läskas av det ni gör. :)

Jag har aldrig varit i en exakt så utsatt position som den du beskriver, men jag vill! Och den bilden jag fick på näthinnan av att läsa inlägget lär jag inte glömma i första taget. ;)

Ja, det är något speciellt med att bli sedd. Men även att se, som sagt, är en frän sak. Jag skulle gärna sitta bredvid och bara studera någon även om jag vet att jag själv inte får. ^^

Hoppas ni har en skön Söndag båda två.

M