lördag 17 januari 2009

Olja o smek

Igår kväll var Mr M bra trött och seg.
Låg redan i sängen när Slynan duschade.
Så när hon kom in i sovrummet o kollade om det var ok att hon kollade på tv så var det ju det.
Det gick inte många minuter innan Slynan bad Mr M att knulla henne.

Tog fram oljeflaskan och hällde en rejäl skvätt på hennes venusberg som fick rinna ner mellan hennes blygdläppar. Oljan som stod i fönstret var bra sval så hon rös till ordentligt när den rann över klitoris. Kunde inte låta bli att smeka henne ordentligt, för det är en grymt skön känsla när fittan är så blöt. Att se hennes njutning i hela kroppen av den behandlingen.

Slynan vred sig så vi knullade i skeden samtidigt som hon smekte klitoris.
När hon inte smekte klitoris så var hon på Mr M´s pung och behandlade den.
Vi låg ett bra tag så o bara njöt av ett vanligt knull.
Även vi kan köra ett vanligt in/ut knull ibland.

Fast som vanligt så ville vi ha lite hårdare tag så Slynan la sig på rygg och Mr M tog plats mellan hennes ben. Det blev djupa stötar och Slynan tog ett rejält grepp om Mr M´s hals och beordrade ett brutalt knull. Det är så otroligt skönt att stöta hårt o djupt in i henne när hon har ett fast grepp om Mr M. Får orgasmer som inte är av denna värld då.
Mr M brukar vara ganska så tyst men när orgasmen kommer o hon har grepp runt halsen så stönar o nästan vrålar Mr M ut sin orgasm.
Har ni inte provat så gör det, det är en jävla skjuts i sexlivet för båda parter.

Det är nog fler an man tror som vill prova men inte vågar säga något till sin partner för att dom är rädda för att bli stämplade som perversa.
Mr M är pervers det säger alla men då får dom tycka det för jag har ett grymt bra sexliv o byter inte bort det för allt i världen.

2 kommentarer:

M sa...

Aaaargh! Jag vill också! ;) Låter som ni haft det toppen. Just det där med halsen känner jag igen. Jag vet inte om ni bara håller fast eller om det är breathcontrol ni utövar?! Det sistnämnda testade jag iallafall, och det gav en sjukt upphetsande rush.

Jag tror att man som pervers i långa loppet får ett gemytligare sexliv, helt klart, och det är bra att ni är stolta över att vara det. =) Alldeles för många vågar inte testa nya saker just för att dom är rädda för vad andra skulle tycka o.s.v.

Låter som en supergrej! Mera fester av det slaget, tack.

Och ja, mina procent ökar ju iom att jag är bi, det är sant. Men samtidigt så måste man ha tålamod, för att hitta en trygg person som det fungerar med på sexplanet också. Det jag letar efter är ju det ni har, men utan förhållandebiten eftersom jag i nuläget inte har tid med något "fast".

M

Anonym sa...

Åh, jag älskar strypgrepp!
Är så sexuellt frustrerad just nu att bara tanken på det (i kombination med inlägget jag just skrev om vad jag vill göra mot Eskil nästa gång vi ses) gjorde mig vrålkåt. Hoppas ni får en fortsatt sexig helg!