tisdag 13 januari 2009

Dominans o begär

Mr M o Slynan var ju på besök igår.
Dom berättade ju en sak till och det var ju det att mannen i huset hade fått en ordentlig omgång av kvinnan. Han var totalt undergiven henne och blev därför utsatt för en del.

Mr M har ju önskemål om att Slynan ska dominera honom vid tillfälle.
Slynan anser att det är sådär att göra det.
Dom gånger hon gjort det har Mr M njutit mycket.
Mr M anser att om man ska utsätta någon för dominans o Bdsm ska man prova själv för att veta vad o hur det känns.

Kan ju mycket väl tänka mig att få sms på jobbet med order om hur jag ska komma hem.
Att komma innanför dörren hemma och vara totalt undergiven Slynan resten av kvällen på alla sätt. Inte bara sexuellt, låta henne göra vad hon vill med mig.
Vill hon ha en tjejmiddag med sina inbjudna väninnor så får jag laga mat och servera.
Vill hon att jag ska sitta eller stå fastbunden naken när hon får besök, ja då är det så.
Mr M satt fast bunden vid ett tillfälle i vardagsrummet när Slynan gick in i duschen och vi fick besök. Dom ringde på sen gick dom in. Slynan var väldigt snabb ur duschen för det var folk som inte kan hantera Bdsm grejen.

Jag tillåter allt så länge det inte ger ärr eller synliga märken.
Men jag kan ju säga att jag blev lite avundsjuk på den mannen.
Jag hoppas ju som sagt att Slynan uppfyller detta snart igen.
Då vill jag inte ha något som pågår 10 min sedan ett knull o det är bra.
Skulle kunna tänka mig en dag från det att vi vaknar tills morgonen där på.
Vi har diskuterat att ha en dag var någon helg att dominera den andra fullt ut.
Det gäller ju som sagt bara att få en helt barnledig helg isåfall.
Misstänker nästan att jag får städa lägenheten naken eller något sådant.
Men so what det är en lek o då får man tåla det.
Slynan får ju tåla vad Mr M utsätter henne för.

Ska ju trotsallt utsätta henne för mera saker.

Inga kommentarer: