tisdag 13 januari 2009

Har fått en idé

Mr M o Slynan diskuterade lite över sms igår.
Mr M sa att han vill fota Slynan både för bloggen och för privata albumet.
Det hade Slynan inget emot.
Mr M sa också att det vore väldigt roligt att fota en bild serie med oss båda där någon annan är fotograf. Tanken är då att den personen får använda oss fritt hur hon vill (Mr M har sagt en hon). Alla våra leksaker, rep, bojor och piskor är tillåtna. Slynan o Mr M måste följa allt som fotografen säger, posera hur hon vill o göra det hon anser att vi ska göra.

Kan lova er att Slynan gillade den ideén också.
Mr M är helt såld på den, har ju gått o klurat lite på den.
Jag har ju en som jag vill övertala att hjälpa oss med det.
Får se hur det går med den saken.
Vore väldigt roligt om hon kunde tänka sig att ställa upp på det.

I övrigt var vi hemma hos ett par bekanta igår med en läggning åt dominans hållet.
Där fick Mr M reda på lite rolig info.
Jag ska inte berätta vad det är med hänsyn till dom.
Däremot kan jag säga att jag blev glatt överraskad av det.
Nu kommer Slynan vara nervös över det och tro att jag ska prova det med henne.
Tanken är väl inte sådan (inte direkt iaf).

Inga kommentarer: