onsdag 14 januari 2009

Liveshow

När Mr M hade duschat igår och gick o la sig så klev Slynan in i duschen.
Mr M hann nästan somna innan hon klev ut o kom in i sovrummet.
-Ta fram rabbiten och sätt dig nere i fotändan sa Slynan.

Sagt o gjort tog fram hennes rabbit och hon började köra loss på sig själv.
Efter 20 sekunder ungefär hör jag bara ett NEJ.
Då visar det sig att batterierna är slut.
Ut i köket efter nya så hon kan fortsätta leka.
Så sittandes nere vid fotändan får jag en liveshow.
Kan inte låta bli att runka lite samtidigt för att få lite njutning med.
Efter en stund är jag tvungen att luta mig framåt och smeka henne lite.
Slicka lite på hennes bröstvårtor som är väldigt styva av kåthet.

När hon väl kommer i en orgasm så spänner hon sig som en riktig båge.
Sen när den klingat av är det dags att köra in kuken i henne.
Knulla henne i djupa långa tag.
Hon vill ha djupa och hårda det vet jag ju om så därför tar jag det lite lugnare.
Får då två händer som tar tag i nack håret och drar för att jag ska knulla hårt.
Ökar tempot lite och hon släpper ena handen för att börja nypa mig lite i bröstvårtan.
Sen byter hon taget från nacken till ett riktigt tag under hakan som tvingar upp mitt huvud.

Slynan suger o nafsar i mina bröstvårtor för att få mig att knulla hårdare.
Med det taget hon har under min haka så är det bara stöta hårt o djupt.
Det dröjer inte innan vi kommer ordentligt.
När jag börjat slappna av släpper hon taget om min haka.
Det är en så skön känsla att vara tvingad att knulla sådär.
Mr M är ju den som är dominant i vanliga fall, anser ju att jag ska prova för att veta hur det är.
Det bruka resultera i sådana här små utsvävningar, kan ju säga att jag har inget emot det.
Det märkte ni ju om ni läste det tidigare inlägget.

Inga kommentarer: