söndag 11 januari 2009

På planet o andra tankar

Mr M undrade ju för ett tag sedan vad som gällde 10 000m klubben.


Räknas det om man onanerat på planet eller måste det vara ett regelrätt knull.


Mr M var iaf tvungen att runka på planet.


Det var en skön känsla att göra det.


Vetskapen om att det fanns snorkiga kärringar utanför som väntade på sin tur gjorde det bara bättre. Dom skulle bara veta att det var Mr M som var där o runkade.


Ni får tycka vad ni vill men vill jag runka så gör jag det oavsett vart det är.





Det var som när jag började runka lite försiktigt under täcket bredvid Slynan när vi kollade på en dålig film. Kunde inte låta bli att dra av mig täcket för att Slynan skulle få se på.


Då muttrade hon lite och sa att jag inte kunde göra så. Sedan var det bara att börja knulla henne.


Tydligen gillade hon att se på att jag smekte mig själv under täcket för hon var plaskvåt i fittan.





Det är en klar fördel att hon blir så våt för våran olja börjar tryta och den är svår att få tag i här i Sverige. Får väl höra av mig till Christine och se om hon kan handla den i norge åt oss.


Har sett att dom har den där.
Eller så får vi försöka leta reda på någon ny sort att prova.
Man blir ju lite kräsen när man hittat en som är riktigt dryg o bra.
Nackdelen är att olja kostar mycket pengar för att man ska köpa massa olika o prova.





Nog svammlat för några minuter.

Bjuder iaf på en bild från runk-sessionen på flyget.

Så här kommer en bild på Mr M in action.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jag hjälper er om jag kan! Va heter den för något? :)
Välkommen hem! Har saknat ert vanliga bloggande.

Anonym sa...

Olivolja. ;)