måndag 12 januari 2009

Att slicka

Mr M gillar att slicka fitta.
Det är en skön känsla att kunna hålla Slynan på halstret med tungan.
Är det något jag anser mig duktig på så är det slicka fitta och att knulla.
Får skriva med det när jag skriver ett cv någon gång.

Hur skulle ditt sex cv se ut?
Skriv ett cv i en kommentar eller mail så vi får lite koll på er.
Helt klart ok om det är anonymt om ni inte vill skylta med det.

Känslan av att ha Slynans klitta mot tungspetsen och känna hur hon krampar i orgasmer det är grymt. Har ju lärt mig hennes fitta väldigt bra och har inga problem att få henne att komma med tungan. Efter mycket träning kan jag även få henne att komma med bara fingrarna.
Det krävdes mera träning för det kan jag lova.
Vad det gäller det så är det bara Slynan själv som lyckats få henne att komma med fingrarna innan. Så det tar jag som en riktig seger.

Slynan är dessutom den enda som lyckats få Mr M att komma i munnen.
Det har ingen lyckats med. Alla säger att det är så skönt osv.
Men Mr M har någon form av spärr där som vi jobbar med, det ska gå att övervinna.
Slynan kan inte anklagas för att vara dålig på att suga.
När hon fick Mr M att komma tog hon hjälp av ett finger på prostatan vilket gav resultat direkt.


Mr M ser framemot att få vara helt barnledig med Slynan en hel helg snart så vi kan ägna oss åt lite längre lekar som inte leder till sex på direkten. Utan att man bygger upp en spänning under några timmar. Man kan ha sex undertiden men att Slynan tex får stå eller sitta fast bunden i några timmar redo för att bara ta emot om Mr M vill det.
Eller tvärt om att Slynan utnyttjar Mr M och har mig fastbunden redo att användas som hon vill. När vi ska ha något sådant räcker det inte med en barnledig kväll utan det går åt en helg för det. Det är mycket som ska organiseras o plockas fram.
Så vi får vänta några helger med det.
Vore trevligt att få med en kvinnlig vän som kan fota oss när vi leker. Hon får organisera oss som hon vill för bildernas skull. Något sådant vore roligt att göra på typ lördag.
Finns det någon som kan vara barnledig o ställa upp?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag är en hyfsat storstakad man. Tyvärr är jag inte bra på att slicka fitta, men pulla tycker jag att jag är bra på. Jag brukar ofta pulla min fru till orgasm medans hon runkar mig tills sperman kommer. Knullar gör vi allt för sällan.

Anonym sa...

jag skulle helt klart ställa upp,men nu är det ju svårt som fan för mig att vara barnledig :(