onsdag 14 januari 2009

Rödhårig och intressanta personer.

Mr M var precis inne och läste på Magstarks blogg gör alltid det gillar den skarpt.
Läste hennes våga fråga, den extra frågan som hon svarat på.
Inser ni att hon är rödhårig. Det hade man ju ingen aning om.
Mr M har berättat för Slynan att just rödhåriga har det där lilla extra som triggar honom.
Mr M vill ju att Slynan ska färga håret rött vid något tillfälle.
Så går Magstark o berättar att hon är just rödhårig.
Så kan man inte göra.
Just Magstark är en sådan tjej/kvinna som både Slynan o Mr M har fastnat för.
Då menar jag inte att vi gjort det sexuellt utan för henne som person.
Hon är intressant och har sunda värderingar. Helt klart någon man skulle vilja träffa irl någon gång. Det är ju inte bara henne man skulle vilja träffa iofs.
Christine är en skön o avslappnad bloggare också som har många plus poäng.
Fick ju se en bild av henne på msn engång och det var en riktigt söt tjej.
Hon fanns väl med på den listan som Mr M hade över tjejer som han vill ska leka med Slynan o Mr M tror jag. Det var nog även Hella tror jag om jag inte minns fel.
Ska nog gå tillbaka och kolla det ikväll.
Risken finns ju att det var på Metrobloggen jag hade skrivit den.
Får väl göra en ny om det ska vara så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ni är så söta :D

Anonym sa...

Tänk att få cred i sexblogg för något annat än sin sexförmåga. Tack ska ni!
Gillar verkligen er också, och er blogg är en av få jag inte tappat intresset för även om jag läst rätt länge nu. Skål för många kommande knullinlägg!
:)