torsdag 15 januari 2009

Bara en fundering igen

Det har hunnits med en del sköna knull sedan jag kom hem.
Det som var skönast än så länge var nog igår på dag tid då vi knullade på vardagsrumsbordet. Just att det är ljust gör mycket. Man ser varandra mycket bättre, minsta grej som ger extra njutning syns. Det gör det lite lättare att göra det skönt för varandra.

Just det här med spontan sex är otroligt viktigt i ett förhållande.
Mr M hade nog aldrig det i det förra förhållandet utan det skulle vara med släckt lyse och missionären. Undantag kunde ske o då blev det doggy. Inget mer avancerat.
Mr M som gillar sex på alla sätt o viss, när, var och hur spelar mindre roll.

Det är en klar fördel med Slynan hon älskar sex lika mycket som Mr M.
Båda gillar ju lite hårdare sex åt båda håll. Hon är med på detta spontan sex som vi har väldigt ofta. Det är väldigt sällan vi somnar en kväll utan att ha knullat först.
Det är en så väldigt naturlig del i våran närhet till varandra.
Visst kan det hända att vi inte knullar på 3 dagar men då finns det oftast någon anledning.

Läste någonstans på någon blogg där det var någon som frågade hur ofta man knullade.
Jag anser inte att man ska behöva räkna, nu är ju Slynan o Mr M lite bortskämda på det. Men allt blir ju vad man gör det till. Det krävs ju två eller fler för att knulla.
Har man ett tråkigt sexliv så skulle man nog ha tagit tag i det tidigare. Sett till så gnistan funnits kvar där.

Jag hade ett dåligt sexliv men det ändrade sig efter att Slynan kom in i bilden.
Då fick mina dominanta sidor komma fram och jag utvecklades som person väldigt positivt. Slynan fick mycket smisk i början osv. Då känndes det lite skumt att smiska henne men nu är det helt ok. Det handlar ju inte om att skada någon utan att få en extra kick.
Just extra kickar är viktiga och jag tror att dom flesta tjejerna tycker om att få lite smisk.
Så fram för mera röda stjärtar. Nakna under en kort kjol så någon kan råka se lite.

Inga kommentarer: