lördag 24 januari 2009

Planer o lämgtan

Mr M har ibland väldigt elaka saker han vill utsätta Slynan för.
Som tur är så står hon ut med bra mycket av mina tankar o funderingar.
Dessutom litar hon helt på mig precis som man måste när det handlar om sånt här.
I vårat sex liv handlar det mycket om tillit.

Läste tex någonstans om ett par som låter den andra parten ha sex med någon annan så länge dom ger klartecken. I vårat fall handlar det mest om att vi ska göra sådant tillsammans.
Det handlar inte om svartsjuka utan om att det ska ge oss en kick tillsammans.
Det har ju varit sex i samma rum med lite smek på dom andra.
Det är inte helt fel faktiskt.
Mr M har inget behov av att knulla någonannan än Slynan.
Det skulle vara om Slynan är med och mer eller mindre ber om det.
Allt handlar om att se den andra parten bli tillfredställd.
Vi ska ha sex med flera män, det filas på det redan och vi ska ta tag i det ordentligt nu tycker jag.
Vi har ett bra erbjudande som vi känner oss bekväma med båda två.

Det finns en kvinna som vi vill ha med oss också när det passar i tid o rum.
Finns en kvinna till som har full rätt att ta på o smeka på Slynan när hon vill.
Hon var med sist när vi hade sx i samma rum.
Hon kan gott komma hem till oss nästa helg o kolla på oss när vi har sex med varandra, hon får gärna smeka Slynan undertiden Mr M knullar Slynan.
Eller tom låta Slynan slicka henne till en orgasm o leka med leksaker i henne när Mr M knullar Slynan.
Mr M ska försöka få till det med den där fotogrejen också snart där en kvinna fotar Mr M o Slynan.

Blir ju smått kåt bara jag tänker på att hon får styra Slynan o Mr M hur hon vill.

1 kommentar:

M sa...

Ni har mycket att se fram emot i framtiden hör jag, det låter underbart! :)

Jag fattar precis det där du skriver om, att det handlar om att se den andra vara tillfredställd, sen kvittar det rätt mycket vad man gör. En vettig åsikt tycker jag.

Ni måste lova att skvallra mer om era små äventyr när dom inträffar, hur det gick och så vidare. :)

Ang. mitt inlägg så var det en kombination av att få ett annat ansvarsområde på jobbet och att jag börjat med en kvällskurs som jag varit sugen på länge. Det gjorde min dag, och nu ska jag få lära mig att skriva på nya sätt. Jag har alltid fått höra att jag skriver bra, men man kan aldrig lära sig nog. :)

Hoppas ni har en jätteskön helg båda två, och att ni tar vara på tiden.

M