onsdag 21 januari 2009

Vackert sällskap i sängen

Blev en riktigt skön film kväll med Geena Davis igen.


Nu har vi haft henne med oss i sängkammaren flera kvällar i rad.
Det var någon pirat film igår med gamla klänningar o korsetter mm.
Det är ju rent utsagt grymma kroppar dom får i den utstyrslen.
Vilka underbara tuttar det blir.


Det är ju helt klart en fördel att Slynan är bi så vi kan kommentera o dregla över samma kvinnor. Geena var inte lika vacker som i dom andra filmerna tyckte jag men hon har ju fortfarande det där.



Som min andra lilla aptitretare Ann Söderlund.


Hon är helt fantastisk, där kan man snacka om att ha glimten i ögat och en en sexappeal som gör att Mr M skulle inte tveka en sekund att bjuda in henne i sängen.



Det är ganska otroligt hur en del människor kan påverka en så otroligt mycket.



Läser numera en blogg som jag fastnat väldigt mycket för, följer en del men den här faller mig otroligt väl i smaken. Det är M:s sexuella liv jag fastnat för.


Mr M gillar hur den är skriven och att det är någon med bra distans till mycket.
Väldigt sunda tankar o värderingar. Helt enkelt en person i både Mr M´s och Slynans smak.
Det är en sån människa som jag skulle kunna tänka mig att träffa irl för att få reda på mer om.
Det är ju trotsallt inte alla som lyckas trollbinda Mr M på det sättet.
Så dom av er som jag brukar skriva sånt om har en guldstjärna att hämta hem hos Mr M.



Det kan jag lova att när det blir dags för mitt toga party så kommer ni få en inbjudan av Mr M.
Sen är det upp till er om ni känner att ni vågar komma o hälsa på oss.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo ni 2.

Tack för länken vill ge en tillbaka till er om ni inte hittat denna sida redan.

https://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=2075&grp=48458

M sa...

Fan va fuskigt att ni får ha en extra kvinna i sängen varje kväll numera. ;) Gena är inte min typ, men något har hon allt.

Tack för den fina guldstjärnan!!! :) Även om man skriver för sig själv, så är det ju alltid kul att det uppskattas, och det är samma från mitt håll ska ni veta.

Ja, tyvärr är det nog ofta så. Det har blivit lite av en "innepryl" att vara mer vågad sexuellt (testa tjejsex, analsex o.s.v.). Själv attraheras jag oerhört av raka motsatsen; dom som verkligen har koll på vad dom gillar och vill, både sexuellt och på resterande livsplan.

Låter som en het ide´! Jag kan verkligen se bilden framför mig hur hon plågas av en kvinna medan du tittar på, yum! ;)

Hoppas ni båda haft en fin dag!

M