måndag 19 januari 2009

Slappar kväll

Passade igår på att bara slappa på kvällen.
Det blev en enkel film och en kväll utan att smeka Slynan på fittan.
Det blev en skön stund i sängen med bara nakna kroppar som gav varandra närhet.
Den delen av njutning är väldigt viktig ibland för att ett förhållande ska fungera.
Mr M o Slynan diskuterade lite igår efter att Mr M skrev att han smeker Slynan o hjälper henne efter att själv ha kommit.
Det visade sig att i både Slynans o Mr M´s tidigare förhållanden så slutade ofta sexet när mannen kommit. Men i det här förhållandet så fortsätter det tills Slynan känner att hon är nöjd.
Antingen får hon orgasm innan knullet eller så får hon flera efteråt.
Oftast både ok.
Orgasmer är bra viktiga att få.
Ju fler sätt som man kan få det på dessto bättre.

Mr M är bra trött idag har ju varit vaken förlänge hela helgen så nu känner man inte riktigt för att jobba. Men det är ju bara bita ihop. För i eftermiddag får man ju komma hem till Slynan.
Bara det är värt bra mycket.

1 kommentar:

M sa...

Närhet är alltid viktigt att få, så att det köttsliga behovet inte tar all plats. Speciellt om man är lite hårdare mot varann sexuellt. Ni verkar ha en fantastiskt bra balans emellan er!

Jag känner igen det där...mannens utlösning är slutet på det roliga. Så är det nog tyvärr ofta, även om jag haft "tur" i mina relationer med män som tänker som Mr.M.

Ja, ni får fundera lite på det där påskäventyret. ;) Det är en rätt het sak tycker jag iallafall.

Ska alldeles strax lägga upp sista delen på novellen, sen ta en lunchdusch och ta hand om mig själv. ;)

Ha en riktigt skön eftermiddag båda två!

M