tisdag 20 januari 2009

Filmtajm och en bonus

Mr M o Slynan låg igår och kollade på en film som vanligt.
Fortsatte på redhead fronten ytterligare en Geena Davis film.
Long kiss goodnight gick i dvd spelaren igår.
Denna rödhåriga kvinna är ju inte snygg men så förbannat vacker.
När mest skumma är att när hon bleker håret i filmen till blondin är hon gudomligt sensuell.
Hon får en utstrålning som inte går av för något då.

Det som är väldigt skönt är ju att Slynan tycker samma sak.
Det gör det lite lättare att kunna säga att man finner henne attraktiv.

I övrigt så försökte Mr M sova efter filmen men det ville inte Slynan.
-Ta fram min rabbit.
Mr M gjorde så och la sig sen med ryggen mot Slynan o försökte sova.
-Men du ska ju kolla ju.
Det var bara vända sig om och se på.
Kunde inte stå emot när hon bad mig om att slicka hennes bröstvårtor.
När hon dessutom ville ha min kuk i munnen när hon onanerade klagade jag inte.
Riktigt skönt att ha kuken där.
Bytte dock relativt snabbt till missionären och lite klassiskt djup knull.
När Slynan började närma sig orgasm vände hon sig om på alla fyra.
På det sätter går det att komma ordentligt djupt i henne.
Så med ett riktigt hårt tag i hennes hår så huvudet tvingades uppåt blev det ett hårt men skönt knull.
Att man kan ha en så skön avslutning på en kväll.
Men idag är det segt att gå upp.
Somnade om mellan ringningarna på telefonen direkt.
Det har jag inte gjort den sista veckan utan legat o vridit o vänt mig.

Inga kommentarer: