måndag 9 februari 2009

Ang fisting

Mr M ska upplysa lite om det här med fisting.
Det är en klart underskattad sak.
Slynan trodde aldrig att det skulle gå men Mr M lirkade in en hand i henne tillslut.
Det viktiga är olja i mängder och att det faktiskt inte bara är att trycka in näven.
Nä mjukhet och lyhördhet över vad ens partner ger för signaler.
Annars kan du glömma att du får vara där med handen igen.
Att stimulera klitoris samtidigt är väldigt bra för du slappnar hon av.

Men när hon kom fick hon en orgasm som hon aldrig varit med om tidigare.
Hon reste upp sig i brygga så det stod härliga till.

Så nu får ni öva lite så får vi se om vi får några sköna kommentarer när ni lyckats.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååh...det är ju så underbart skönt! När det görs med känsla.. Jag upplevde detsamma i morse när min älskare var här en stund innan jobbet. Jag tycker om när han håller handen stilla, bara håller emot och jag trycker mig mot handen i min takt... Ha en skön kväll ni 2. Gillar er blogg!

Anonym sa...

Jag lovar att avlägga dom ev. rapporterna. ;)

M sa...

Jag tar inte ut något i förskott. Den ena sponsorn verkar sval, och den andra är 90% klar. Så fort jag får veta att det är skickat så ska jag skrika rakt ut. Och sen ska jag skrika när jag kommer av produkterna. ;D

M sa...

Ja, det var en riktigt ball upplevelse, och som sagt, inte sista gången heller (inte OM, utan NÄR jag får bestämma ;)

Ja, man inte ha hår i maten ju. :)

Har ni njutit något idag? ;)

Anonym sa...

Oh,jag är väädligt nyfiken på fisting.
Måste prova förr eller senare ;)