torsdag 12 februari 2009

Show + skönt

Det hela i går började med att Mr M hjälpte Slynan med en sak.

Hon lovade då att Mr M skulle få knulla henne i baken som tack för det.
Så framåt kvällen var det då dags.
Just analsex är inget vi gör jämnt o ständigt utan vi gör det bara då o då.
Men nu var det då dags igen.
Mr M hade duschat och var redo för att få njuta.
Slynan kom precis ut ur duschen.

Hon klev in i sovrummet med ett litet leende på läpparna.
Gick fram till sängen o sa till Mr M att sätt dig i fotänden.
Satte mig där nere och tittade på.
Hon la sig på mage.
Slynan tog fram oljan och droppade ner det mellan skinkorna.
Hon drog isär skinkorna med ena handen och med den andra så började hon smeka sitt bakre hål, göra sig beredd för Mr M. Hon tog fram en stav och började att smeka baken med den.
Långsamt medans Mr M fick se på började hon att trycka in den.
När den kommit in en bit började hon att knulla sig själv med den.
Nu var Mr M kåt som en grävling.

När Slynan kände att nu är hon redo drog hon ur staven och droppade ner mera olja.
Hon tog en händerna i stjärt skåran och drog isär skinkorna.
- Kom jag vill känna dig i mig sa hon med en smått kåt röst.
Väntade inte många sekunder innan jag började att tränga in i henne.
Uppsmord och förberedd som hon var så var det riktigt underbart skönt.

Så det blev ett skönt knull med mycket njutning.
Det bästa av allt är att hon ett svagt ögonblick sa att jag fick ta henne i baken idag.

1 kommentar:

M sa...

Jävlar! Jag kan ju säga att det där inlägget ick igång mig rejält... ;) Nu måste jag ta itu med saken.

Ja, jag är svag för sperma..och saliv..och olja..mycket och rinnit ska det vara. :)

Så fort vi har testat så ska jag skvallra om hur Morpheus var.