söndag 8 februari 2009

Tillbaka

Mr M har varit väldigt dålig på att skriva den här helgen.
Men vi har ju som sagt barn vi med, då blir det så ibland.
Nu har jag fått tillbaka datorn.
Som tur är finns det ju dom som stöttar oss även om vi skriver dåligt.
Allt handlar inte om sex för alla utan även om människorna bakom bloggen.
Alla får en viss bild av bloggare som bloggar anonymt.
Vissa får fel bild andra får en bättre bild.
Mr M skriver inte mycket kommentarer om jag inte fastnar för personen bakom bloggen.
Då behöver jag inte ha träffat personen i gråga utan jag skapar mig en egen bild.
Ni som vet att jag fastnat för er kan ju suga åt er eller suga av min kuk.
Slynan ska naturligtvis vara med och ni får gärna slicka henne till orgasm.

Njutning fås och njutning ges så är det bara.

Puss o snusk på er.
(Har blivit upphetsad av att läsa om en onani stund idag)

1 kommentar:

M sa...

Äntligen!! :) Men det är alltid värt att vänta på inläggen, helt klart.

Det är så jävla irriterande det där..Man har skrivit hur mycket som helst, och plötsligt är det bara borta. :(

Kul att inlägget gav så mycket, i aim to please. ;)
Jag är lite försiktig med bilder på min blogg iom att jag är lite paranoid över att folk jag känner kanske hittar hit. Sen har jag som princip att hålla det inom en viss gräns när jag är upptagen i en relation, av respekt för både mig och honom. :)

Ja, jag kan säga att jag är hemskt nyfiken på vilka människor ni båda är. Och som sagt, inte bara sexuellt, utan väldigt mycket som personer. Jag vill verkligen lära känna er mer!

Läste Slynan också mitt onaniinlägg, och i så fall, blev hon också jättekåt? ;)