fredag 13 februari 2009

Mmmmm

Hur skönt är det inte att få känna hur Slynan tagit olja i sina händer och långsamt börjar smeka kuken. Hennes rörelser längsmed kuken ner över roten och upp mot ollonet igen.
Känna hur hon smeker bort förhuden ock ömt smeker det blottade ollonet.
Känslan av att en hand smyger sig neråt mot pungen och masserar den.
Hon ger ollonet en skön massage och Mr M går mer o mer in i njutningen.
Hennes hand masserar pungen lagom hårt, hon låter ett finger börja massera prostatan.
Då är det kört Mr M börjar gny ordentligt av kåthet.
Känner att det börjar komma en känsla av vällust i magtrakten.
Det börjar dra ihop sig till orgasm.
När hon trycker in fingret i baken går det inte att hålla emot längre utan Mr M kommer med ett vrål. Känns som om orgasmen aldrig ska ta slut.

Hon kan minsann tillfredställa mig den Slynan.

3 kommentarer:

Satyriasis sa...

Jag njuter med dig, blir fruktansvärt kåt då jag tänker på denna behandling, tyvärr var det ett tag sedan jag fick en sådan behandling...men när man får det så är det så jävla skönt!!! "Slynan" verkar verkligen veta vad vi män tycker om, stort grattis till dig.

M sa...

Hon är verkligen underbar Slynan. :) Låter som en toppenbehandling. Jag är fortfarande dålig, men hoppas att jag ska ha lite energi över åtminstone på alla hjärtans, och våldföra mig på Mannen. Jag är rejält frustrerad nu ska du veta. ;)

Anonym sa...

oh,helt underbart!!